bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال به 102 هزار TEU کانتینر در بندر بوشهر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال به 102 هزار TEU کانتینر در بندر بوشهر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش یافته است.

محمد مهدی بنچاری، بندر بوشهر را دومین بندر کانتینری کشور دانست، اظهار داشت: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتیتری در بوشهر در هفت ماه امسال افزایش یافت. تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال با رشد 54 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد.تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال به 102 هزار TEU کانتینر در بندر بوشهر رسید.

وی با بیان اینکه قابلیت بهره‌برداری از ترمینال کانتینری جزیره نگین در بندر بوشهر فراهم است، افزود: با بهره برداری از ترمینال کانتینری در مجتمع بندری نگین جایگاه تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانیتنری در بندر بوشهر برای همیشه تثبیت می‌شود.

بنچاری با بیان اینکه در اجرای پایانه کانتینری جزیره نگین بوشهر نقش مهمی در افزایش کالاهای تجاری کانتینری دارد، گفت: با تکمیل این طرح ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینردر بندر بوشهر سالانه به یک میلیونTEU کانتینر افزایش می‌یابد. در هفت ماه امسال تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندرعسلویه با رشد 15 درصدی به 103 هزارTEU کانتینر رسید. 
نام:
ایمیل:
* نظر: