bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
این روزها پارک جفره علیباش میزبان برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت هفته کتاب است که در روز ابتدایی با استقبال کم‌نظیر همشهریان بوشهری همراه شد.
اجرای نمایش پرفورمنس آرت با موضوع کتابخانی در بوشهردر همین زمینه، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در حاشیه نمایشگاه کتاب که در پارک جفره علیباش برگزار شد، با ابراز رضایت از استقبال خوب همشهریان از ایستگاه‌های مطالعه و کتابخوانی، گفت: برخی از برنامه‌های سازمان بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که امشب برگزار شد، شامل نمایش پرفورمنس آرت با موضوع مطالعه و کتابخوانی، راه‌اندازی اتوبوس سیار مطالعه و اهدای رایگان کتاب به کودکان و نوجوانان، نمایش عروسک‌های تن‌پوش و ترویج مطالعه در میان کودکان و والدین، ایستگاه مطالعه والدین و... بود که خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه شد.

فاطمه صفری‌زاده در ادامه با اشاره به این‌که این مراسم به مدت دو شب دیگر در پارک جفره علیباش تمدید و برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که پیش از این نیز اطلاع‌رسانی شده بود، همشهریان عزیز بوشهری برای استفاده از این مراسمات می‌توانند از ساعت 18 تا 20 از تاریخ 23 آبان‌ماه تا 25 آبان‌ماه به مدت سه شب از ایستگاه مطالعه و برنامه‌های متنوع آن بازدید کنند.
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، مطالعه ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: