bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر در آیینی با حضور محمدمهدی احمدی مشاور ارشد وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استانی از امروز (پنجشنبه، 23 آذرماه) آغاز به کار می‎کند.
آغاز به کار نمایشگاه کتاب بزرگ بوشهر از امروزمدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با بامداد جنوب گفت: این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۸ آذرماه جاری در شهر بوشهر و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‎شود. تمامی کتاب‌های نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان کتاب ارائه می‌شود که ۱۰ درصد تخفیف از سوی ناشر و ۲۰ درصد از تخفیف نیز برعهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. 

حمیده ماحوزی در ادامه با بیان این‎که در خصوص اعطای بن کارت تخفیف به علاقه‌مندان به کتاب در استان بوشهر، توضیح داد: ۳۵۰ میلیون تومان سقف بن تخفیف کتاب است که به استان بوشهر داده شده است. تهیه این بن‌کارت‌های تخفیف با شماره ملی و برای دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، اعضای هیات علمی، نویسندگان و اساتید است و افراد حقیقی نیز می‌توانند تا سقف ۵۰ هزار تومان این بن‌کارت‌ها را دریافت کنند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان در خصوص برنامه‎های جانبی نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر گفت: نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب، شب شعر رضوی، تقدیر از فعالان حوزه کتاب و روستاهای دوستدار کتاب، جشن امضا، معرفی نویسندگان و قصه‌گویی از برنامه‏‌های جانبی این نمایشگاه است.
یادآوری می‎شود، آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتابر بوشهر امروز ساعت 15:30 برگزار می‎شود، این نمایشگاه تا 28 آذرماه جاری پذیرای کتابخوانان و کتاب‌دوستان بوشهر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: