bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
كارگاه آموزشي جشنواره بين‌المللي عكس خيام در بوشهر با حضور سعيد عرب‌زاده، داور بین‌المللی و آرتيست ممتاز فدراسیون بين‌المللي هنر عكاسي برگزار شد.
در این کارگاه، سعيد عرب‌زاده ا به معرفی بخش‌های مختلف جشنواره پرداخت و نکات مهمی را برای انتخاب عکس برای شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی توضیح داد. این کارگاه به همت حوزه هنري استان بوشهر روز دوشنبه (27 آذرماه) ساعت ١٥ تا ١٧ در سالن سينما بهمن برگزار شد.
حضور در کارگاه برای عموم آزاد و رایگان بود اما با توجه به ظرفیت محدود این کارگاه، علاقه‎مندان برای حضور در آن، باید در سایت فوکوس به نشانی www.FocusTeam.ir  ثبت‎نام می‏کردند و پس از دریافت کد رهگیری در کارگاه حضور می‏‌یافتند.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام دی‎ماه 1396 با دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به‌منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، به همت نمایندگی فیاپ در ایران، یعنی کلوپ عکس فوکوس -‌وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره دوم دی‎ماه 96 اعلام شده است. جشنواره بین‎المللی عکس خیام تنها جشنواره داخلی محسوب می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان خارجی آن در دوره‌های پیشین از شرکت‌کنندگان داخلی بیشتر بود. همچنین آثار برتر دوره‌های گذشته در 32 شهر و پنج قاره از جمله چین، فرانسه، لوگزامبورگ، یونان، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، افریقای جنوبی، ترکیه، عمان و چندین کشور دیگر به نمایش 

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، کارگاه ، آموزش
نام:
ایمیل:
* نظر: