bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:

پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا اعلام کرد: قیمت طلا در پایان معاملات دیروز (جمعه) بازار کامکس نیویورک با 1.9 درصد افزایش نسبت به روز قبل از آن به 1137.80 دلار در هر اونس ارسید.
افزایش قیمت جهانی طلا به بیش از 1130 دلار در هر اونس
به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا پس از آن افزایش یافت که بانک مرکزی آمریکا تصمیم گرفت، افزایش نرخ بهره را به بعد موکول کند. 
قیمت نقره نیز با 1.2 درصد افزایش به 15.16 دلار در هر اونس رسید. 
قیمت طلا این هفته در بازار کامکس نیویورک 3.1 درصد و قیمت نقره تقریبا 4.5 درصد افزایش پیدا کرد.

بانک مرکزی آمریکا در نشست دو روزه اخیر خود که چهارشنبه و پنجشنبه گذشته برگزار شد، نرخ های بهره را تغییر نداد.
ویلیام آدام رییس بخش تحقیقات شرکت فست مارکتس دیروز در یادداشتی به مارکت واچ اعلام کرد، احتمالا بازار طلا یک توفان کوچک را تجربه کرده که ویژگی های آن عبارتند از قیمت ارزان طلا، قیمت بالای اوراق بهادار دارای درآمد ثابت و سهام و افزایش پیدا نکردن نرخ های بهره در آمریکا. 
به گفته تحلیلگران، افزایش نرخ بهره در آمریکا، با کاهش جذابیت طلا به عنوان کالایی که به آن بهره تعلق نمی گیرد، کاهش قیمت این فلز را در پی خواهد داشت. مضافا اینکه، افزایش نرخ بهره، سبب افزایش ارزش دلار می شود که این نیز به نوبه خود، کاهش قیمت طلا را در پی دارد. قیمت طلا و نرخ برابری دلار در جهت عکس یکدیگر حرکت می کنند.
همچنین، شب گذشته در پایان معاملات بازار کامکس نیویورک، قیمت پلاتین با 1.7 درصد افزایش به 984.40 دلار و قیمت پالادیوم با 1.9 درصد افزایش به 610.85 دلار در هر اونس رسید.
برچسب ها: طلا ، اقتصادی ، آمریکا
نام:
ایمیل:
* نظر: