bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
مراسم پایانی جایزه ادبی زنده‌یاد «دکتر افشین یداللهی» با تمجید از این ترانه‌سرای فقید در اهواز برگزار شد.
مراسم پایانی جایزه ادبی زنده‌یاد «دکتر افشین یداللهی» با تمجید از این ترانه‌سرای فقید در اهواز برگزار شد. دبیر جایزه ادبی افشین یداللهی، در مورد این جایزه گفت: جرقه اول این رویداد دقیقا در زمان چهلم زنده‌یاد افشین یداللهی رقم خورد و بعد از پیشنهادهایی که در این زمینه ارائه شد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این رویداد را برنامه‌ریزی کردیم. فردین کوراوند، با اشاره به این که آثاری که انتخاب و برگزیده شدند با کیفیت خیلی خوب و درجه یک سروده شده بودند، بیان کرد: از آنجا که داوران در انتخاب برخی اسامی اندکی تردید داشتند بخشی را به اسم رویش به جشنواره اضافه کردند که آثار خوب با فاصله کم از آثار برگزیده در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند. برگزیدگان جایزه ادبی دکتر افشین یداللهی به شرح زیر معرفی شدند:

بخش آزاد: شایان حاجی‌نجف از اهواز، صدرا کاوه از قم و ناصر ندیمی از آبادان به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند. همچنین امید روزبه از تهران شایسته تقدیر شناخته شد.
بخش ملی و میهنی: در این بخش علی ادریس‌زاده از تهران، علی سلیمانی از تهران، مصطفی سلیمی از شوش دانیال و محمد نبهانی از اهواز شایسته تقدیر شدند و هیات داوران در این بخش اثری را شایسته دریافت رتبه برتر جشنواره ندانست. در بخش رویش جایزه ادبی از مرتضی ایوبی از آبادان، رضا بندانی از اهواز، سحر سلمان‌وندی از اهواز، پوریا کمایی از اهواز و الهام ملکی‌نیا از اهواز بدون رتبه‌بندی تقدیر شدند.
داوران این جایزه ادبی محمد صالح‌علاء، عبدالجبار کاکایی، محمد نویری و علی یاری بودند. همچنین فردین کوراوند (دبیر جایزه ادبی)، بهمن ساکی (دبیر علمی)، سپیده داورپناه (دبیر اجرائی) و نسرین بیگدلی (کارشناس و روابط عمومی) هیات برگزاری جایزه افشین یداللهی را تشکیل می‌دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: