bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر نمایشگاهی از آثار تصویرسازی، نقاشی، خطاطی، نقاشی خط با موضوع بهار و عید باستانی نوروز را با هدف عرضه آثار و حمایت از هنرمندان تجسمی استان برگزار می‌کند.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با بیان این‌که برگزاری نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای آشنایی هرچه بیشتر هنرمندان و شهروندان فراهم می‌کند، گفت: جامعه برای طراوت، پویایی و نشاط خود به هنر هنرمندان نیاز دارد و در این راستا تلاش داریم تا مکانی برای استفاده جامعه از هنر هنرمندان فراهم کنیم.
فاطمه صفری‌زاده در ادامه یکی از مهم‌ترین تاثیرات جامعه هنری مخصوصا هنرهای تجسمی را تربیت، رشد و بالنگی روحی نسل آینده عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، این فرصت را در اختیار جامعه قرار می‌دهد که علاوه بر بازدید و آشنایی با آثار هنرمندان منطقه خود، با خرید آثار این هنرمندان، از آنها حمایت کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهار و عید باستانی نوروز در نمایشگاه خانه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی (عالی‌آباد) گفت: با توجه به فرصت پیش‌آمده در برگزاری این نمایشگاه، از هنرمندان هنرهای تجسمی بوشهر دعوت می‌کنیم تا تاریخ چهاردهم اسفندماه نمونه آثار خود را با موضوعات اعلام شده همراه با رزومه هنری برای برگزارکنندگان این نمایشگاه ارسال کنند.
یادآوری می‌شود، جزئیات حضور در این نمایشگاه در کانال تلگرامی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به نشانی @farhangi_bushehr و همچنین اینستاگرام این سازمان به نشانی bu.farhangi موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این آدرس‌ها و یا مراجعه به دبیرخانه نمایشگاه واقع در خیابان عالی‌آباد – کوچه نسترن اطلاعات لازم را کسب و ثبت نام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: