bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
رئیس سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با بیان این‌که وضعیت ارز برای گردشگران خارجی مشکلاتی ایجاد کرده است، اعلام کرد که به‌دنبال صحبت با رئیس بانک مرکزی این مساله حل می‌شود.
علی‌اصغر مونسان در حاشیه جلسه روز گذشته هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای توسعه گردشگری در ایام تابستان تدابیری اندیشیده شده است از جمله آن‌که ستادهای سفرهای نوروزی به‌طور مداوم تشکیل جلسه بدهند و این جلسات را تنها به ایام عید موکول نکنند.

وی در ادامه با بیان این‌که برای تابستان همه همکاران من در قالب ستاد سفرها برنامه‌های خوبی برای مردم خواهند داشت، افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در دستور کار ما قرار دارد، طرح‌ سفرهای زمستانی است که در کشور تحول جدی ایجاد خواهد کرد. البته این طرح با آنچه که پیش از این مطرح شده، بسیار متفاوت است یعنی طرحی را که خیلی وسیع دیده می‌شد و به همین دلیل اجرائی نمی‌شد، ما تنها به یک تعطیلی 15 روزه که دانش‌آموزان تعطیلی داشته باشند و کارمندان دولت بتوانند از مرخصی‌هایشان استفاده کنند، تبدیل کردیم. با این طرح اوج سفر در زمستان را نیز شاهد خواهیم بود.

مونسان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع ارز و تاثیر آن بر ورود گردشگران خارجی به کشور، گفت: این موضوع برای گردشگران خارجی مشکلاتی ایجاد کرده که دوستان ما در ستادهای مربوطه در راستای حل آن بر آمدند. این مشکلات، مشکلات کوچکی است که با صحبت‌هایی که با آقای سیف شده است، برطرف خواهد شد.

برچسب ها: فرهنگ ، گردشگری ، ارز
نام:
ایمیل:
* نظر: