bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۷
استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از کتابخانه های عمومی، گفت: جای کتابخانه مرکزی با کیفیت در مرکز استان بوشهر خالی است.
بر اساس این خبر عبدالکریم گراوند در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر افزود: ترویج فرهنگ مطالعه یک ضرورت است و باید تلاش ویژه‌ای برای نهادینه‌سازی این فرهنگ شود. افراد زیادی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در حال فعالیت هستند که باید تقدیر شایسته‌ای از آنان صورت گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت همه ادارات و دستگاه‌ها از کتابخانه‌های عمومی شد و اضافه کرد: شهرداری‌ها وظایف خود در قبال کتابخانه‌ها را باید انجام دهند تا شاهد کاهش مشکلات کتابخانه‌ها باشیم. در مرکز استان کتابخانه باکیفیت وجود ندارد و باید در محلی در دسترس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایجاد شود.

وی با اشاره به حمایت ویژه از ساخت و تجهیز کتابخانه مرکزی در بندر بوشهر، افزود: در راستای تسریع در ساخت کتابخانه مرکزی اداره کل راه و شهرسازی، کتابخانه‌ها و شهرداری همکاری لازم را داشته باشند. مرکز استان بوشهر با توجه به ظرفیت موجود، نیازمند کتابخانه مرکزی بزرگ‌تر و با کیفیت مناسب‌تر است و باید برای احداث این مرکز تلاش ویژه صورت گیرد.
برچسب ها: فرهنگ ، کتابخانه ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: