bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
امروز بی‌آبی مشکل اصلی در این روزهای کشور است حتی مهم تر از مشکلات اقتصادی. در همین رابطه نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد که اولویت مسائل استان، اکنون بحران آب است و رفع مشکلات بیکاری، گرانی، بحران آب وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهاست و نمی‌توان فقط از یک نهاد خاص انتظار حل مشکل را داشت.
آیت‌الله صفایی بوشهر در نشست اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر ضرورت بررسی اجتماعی، مسائل مختلف توسط ستاد  امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: باید تاثیر اجتماعی طرح‌های اجرا شده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص شود. ستاد باید زمینه ارائه برنامه‌های خود در زمینه های مختلف در رسانه ملی را فراهم کند. 

وی به اولویت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و تصریح کرد: اولویت کنونی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسائل اقتصادی شامل بحران آب، گرانی، بیکاری و مسائل مربوط به معیشت مردم است.

این مقام مسوول با بیان اینکه دشمن در مسائل اقتصادی تهاجمات گسترده‌ای انجام داده است خاطر نشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در زمینه جنگ اقتصادی دشمن باید وارد عمل شود و به رفع بحران و معضلات اقتصادی کمک و مردم را توجیه کند. اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، رفع بحران آب، بیکاری، گرانی و عدم پرداخت به موقع حقوق‌هاست که همه این مشکلات در واقع مسائل اقتصادی است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی از نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در عرصه مدیریتی و رفع بحران اقتصادی برنامه تهیه و پخش کند، افزود: تمام استان بوشهر باید در زمینه بحران آب جهادی عمل کرده و نگاه مردم مداری داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اولویت مسائل استان، اکنون بحران آب است، گفت: مسئولان در رابطه با اشتغال‌زایی تلاش کنند و رفع مشکلات بیکاری، گرانی، بحران آب وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهاست و نمی‌توان فقط از یک نهاد خاص انتظار حل مشکل را داشت.

ومی با بیان اینکه خدمات مسئولان ستودنی است تاکید کرد:  به خاطر روحیه همگرایی در بین مسئولان استانی، مردم نجیب استان می‌دانند که مسئولان خدمت می‌کنند و تحمل هم دارند، لذا نیاز است مسئولان اجرایی با تمام توان به رفع مشکلات اولویت دار متمرکز شوند  و این بحران‌ها را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از مردم صبور و انقلابی استان بوشهر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مورد اولویت کار یعنی مسائل اقتصادی و بحران آب، عنایت ویژه داشته باشد و اعضای ستاد برای حل مشکل اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین شاخص مدیریت در عرصه‌های مختلف، آینده‌پژوهی و مدیریت بحران در آینده است، تصریح کرد: اساس مدیریت رفع بحران، آینده‌پژوهی و پیشگیری از بحران و مدیریت جهادی است.
برچسب ها: آب ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: