bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
در طول روزهای گذشته بارها و بارها در مورد ضرورت مبارزه علنی، مستقیم و بدون رودربایستی با مقوله فساد در هر سطحی نوشته و تاکید داشتم که تنها راه برون رفت کشور از شرایط فعلی این است که مردم احساس کنند که مسوولان بیش از آنکه به فکر خودشان باشند، به فکرد شهروندان هستند.
ابوعلی زرین‌قلم:
در طول روزهای گذشته بارها و بارها در مورد ضرورت مبارزه علنی، مستقیم و بدون رودربایستی با مقوله فساد در هر سطحی نوشته و تاکید داشتم که تنها راه برون رفت کشور از شرایط فعلی این است که مردم احساس کنند که مسوولان بیش از آنکه به فکر خودشان باشند، به فکرد شهروندان هستند. این موضوع را روز گذشته رهبر انقلاب هم در دیدار با مسوولان دستگاه قضا به صراحت اعلام و از آنها خواست تا بدون هیچ رودربایستی با مساله فساد مبارزه کرده و امنیت سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی را تامین کنند. 

در استان بوشهر مردم گزارش‌های مختلفی به ما می‌دهند، حرف‌هایی می‌زنند و نکاتی را مطرح می‌کنند که بعید می‌دانم آقایان مسوول خودشان بی‌خبر باشند. مدیری در این استان هست که خانمش دفتر نمایندگی یکی از بیمه‌های کشور را دارد و به‌شدت دو نفری در حال کاسبی و جمع کردن مال و منال دنیا هستند. این آقای مدیر، کسانی را که صاحب کالا بوده، شرکت دارند، موسسه یا هر چیزی را که دارند به دفتر خود فراخوانده و از آنها می‌خواهد تا با دفتر بیمه خانمش همکاری کنند، حالا اگر همکاری کردند که مراد حاصل شده، اما اگر نکردند خدا نکند گذرشان به آن مدیر بیفتد. 

بنده نام این مدیر را اعلام نمی‌کنم و گزارش مبسوط این را نوشته و نزد یکی از دوستان به امانت نگه داشته‌ام. شواهد و مدارک متقنی هم در این مورد وجود دارد. فعالیت‌های این خانم و شوهرش باعث نارضایتی عمیقی میان فعالان صنعت بیمه استان شده و آنها از اینکه یک مدیر از جایگاهش نهایت سوءاستفاده را کرده و این‌چنین از سفره دیگران برداشته و به سفره خود بگذارد، گلایه دارند و البته که صدایشان به جایی نمی‌رسد. عده‌ای می‌ترسند، عده‌ای احتیاط می‌کنند و گروهی هم بی‌خیال هستند. اما ما به‌عنوان صدای مردم بی‌خیال نبوده و تاکید موکد داریم که این مساله را رسیدگی کرده و با شواهد و مدارک متقن به مسوولان ارشد کشوری گزارش خواهیم داد. خواهشی هم که همین‌جا دارم، کسی از ما نخواهد (هیچ نهاد یا سازمانی) که در این مورد اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهیم، چون اگر این موضوع را ندانند که وای به حال‌شان و اگر بدانند و کاری نکرده باشند که خداوند عاقبت‌شان را به خیر کند. بارها از مردم خواسته‌ایم مواردی از فساد را اگر می‌دانند به ما گزارش دهند، نه اینکه اجازه دهند کسانی که مدعی مبارزه با فساد هستند، خود گرفتار فساد شده و تیشه به ریشه کشور بزنند. انشالله که همه ما عاقبت به خیر شده و خداوند از سر تقصیرات ما بگذرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: