bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۷
فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهدا (ع) منطقه ويژه پارس از برگزاري هشتمين همايش تئاتر منطقه‌اي دفاع مقدس منطقه ويژه پارس در ١٢ شهر از استان‌هاي بوشهر، كرمان، سيستان و بلوچستان و خوزستان خبر داد.
برگزاری همايش تئاتر دفاع مقدس منطقه ويژه پارس در 4 استانايوب بنوي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به وضعيت آب و هوايي استان، هشتمين دوره اين رخداد فرهنگي به‌صورت همايش، حدفاصل ٥ تا ١٥ مردادماه و همزمان با عمليات مرصاد در دو بخش تئاتر صحنه‌اي و خياباني برگزار خواهد شد.
دبير هشتمين همايش تئاتر منطقه‌اي دفاع مقدس منطقه ويژه پارس در خصوص آثار یافته به مرحله نهایی تصریح کرد: پس از بازبيني ده‌ها اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره، شش اثر در بخش خياباني و شش اثر در بخش صحنه‌اي به مرحله پاياني اين رخداد فرهنگي و هنري راه يافته‌اند.
بنوي در پایان از برگزاري نهمين دوره جشنواره تئاتر منطقه‌اي دفاع مقدس در سال جاري خبر داد و گفت: فراخوان نهمين جشنواره تئاتر منطقه‌اي دفاع مقدس منطقه ويژه پارس همزمان با هفته دفاع مقدس سال جاري منتشر خواهد شد.

یادآوری می‌شود، در بخش صحنه‌ای این رویداد فرهنگی، نمایش «خاک شیرین» به کارگردانی زمان ارکمان از یزد، «ادوارد» به کارگردانی فاطمه زاهدمنش از دزفول، «سون سی» به کارگردانی مجتبی راوش از کازرون، «سردار سوخته» اثر علی غلامی از آبادان، «پس لرزه‌های نپتا» اثر حسین اسدی از خارک و «رمان سم‌پاشی» به کارگردانی لقمان بحرانی از دیّر به بخش مسابقه راه پیدا کردند. 
همچنین در بخش خیابانی هم نمایش «زیرپوست شهر» به کارگردانی بهمن تقی‌پور از اهواز، «کوچ» اثر بهنام کاوه از آبادان، «۵۵» به کارگردانی مجتبی خلیلی ازکرمان، «نقالی برای سیب» اثر مریم طرفی از سوسنگرد، «حرم تا حرم» اثر مهدی جودکی از زابل، «آکا۴۷» به کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر (به‌صورت مشروط) برای حضور در بخش مسابقه انتخاب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: