bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷
کارگردان فیلم «آهوی پیشونی سفید 2» می‌گوید، کودکان جدی‌ترین مخاطبان سینما هستند.
سیدجواد هاشمی در اولین اکران مردمی این فیلم که در سینما «کورش» برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که بعد از قسمت اول فیلم «آهوی پیشونی سفید»، قسمت دوم آن را به‌دنبال استقبال و درخواست کودکان سرزمینم ساختم و برای اولین‌بار این فیلم را در کنار شما می‌بینم و این را به‌عنوان یادگاری تا آخر عمر با خود خواهم داشت.

وی در ادامه با بیان این‌که من در فیلم‌های دیگری حضور داشتم و در مجموع 29 بار در فیلم‌های سینمایی شهید شدم، افزود: وقتی فیلم «آهوی پیشونی سفید» را ساختم کسی باور نمی‌کرد و از من می‌پرسیدند چرا شما این فیلم را ساختید؟ و من قسمت دوم این فیلم را با حمایت حسین احمدی و مرتضی وطن‌خواه ساختم و قسمت سوم فیلم نیز ساخته شده و در مراحل فنی است.
هاشمی با اشاره به این‌که تمام تلاش ما در ساخت این فیلم شاد کردن بچه‌ها بود و اگر بزرگ‌ترها نیز از این فیلم خوششان آمده، به‌دلیل آن بوده که ترغیب شوند تا بچه‌های خود را برای تماشای فیلم بیاورند، افزود: اگر ما بتوانیم با این فیلم در یک فضای شاد حتی یک کلمه خوب و یک رفتار درست به کودکان یاد بدهیم، موفق بوده‌ایم.

این بازیگر و کارگردان سینما با اشاره به این‌که استقبال از فیلم «آهوی پیشونی سفید 2» تا به امروز خوب بوده است، گفت: باید قدر فیلمسازانی که برای کودکان و نوجوانان فیلم می‌سازند، دانست؛ زیرا بچه‌ها مخاطبان مهمی در سینما هستند و حتی فیلمسازانی هستند که برای بچه‌ها فیلم می‌سازند هر چند شاید سرمایه آنها از ساخت این فیلم‌ها بازگشتی نداشته باشد اما باید از این فیلمسازان حمایت کرد.

برچسب ها: کودکان ، سینما ، فیلم
نام:
ایمیل:
* نظر: