bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷
طرح کتاب‌‌گردی همزمان با آخرین روز از هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و شماری از مسوولان فرهنگی شهرستانی در کتابفروشی‌های کتابشهر ایران و کتاب‌سرای ایران در استان اجرا شد.
بامداد جنوب: طرح کتاب‌‌گردی همزمان با آخرین روز از هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و شماری از مسوولان فرهنگی شهرستانی در کتابفروشی‌های کتابشهر ایران و کتاب‌سرای ایران در استان اجرا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه اجرای این طرح در کتابفروشی‌های شهر بوشهر گفت: در قالب طرح «کتابگردی» چهره‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، مسوولان و متولیان تشکل‌های صنفی حوزه نشر، ناشران و کتابفروشان با حضور در کتا‏فروشی‌‏های سراسر کشور و خرید کتاب به گفت‌و‌گو با مردم و خریداران کتاب می‌پردازند.

حمیده ماحوزی با بیان این‌که وجود هر کتابفروشی یک ارزش بزرگی است که می‌تواند با قرار گرفتن در مسیر هر فرد او را به کتاب خواندن ترغیب کند، افزود: امسال پنجمین سال برگزاری روز کتاب و کتابگردی در کشور است به همین مناسبت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای ترویج فرهنگ مطالعه، ایجاد انگیزه در بین مردم و حمایت از کتابفروشان در این فعالیت فرهنگی شرکت کرد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان یادآور شد: امید است با توجه هرچه بیشتر خانواده‌ها، فرهنگ مطالعه روز‌به‌روز در جامعه مورد استقبال بیشتری قرار گیرد.

برچسب ها: بوشهر ، کتاب
نام:
ایمیل:
* نظر: