bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴
خواننده های باسابقه پاپ کماکان در زمینه انتشار آلبوم در سایه قرار دارند. اگرچه اغلب این خواننده ها آلبوم هایی تازه در دست تولید و ارائه دارند ولی مشخص نیست که چرا این مجموعه ها به مرحله توزیع نمی رسند.
بامداد24: آلبوم «قاسم افشار» که سال ۸۹ ضبط شده همچنان منتشر نشده است. آلبوم «مهرزاد اصفهان پور» هم که سال ۸۹ ضبط شد و دو سال پیش تیزر تصویری آن در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید کماکان به مرحله انتشار نریسده است. «داریوش و محمدعلی خواجه نوری» طی ده پانزده سال اخیر پنج آلبوم را آماده انتشار کرده اند ولی همچنان از ارائه این مجموعه ها خبری نیست. آلبوم «امیر کریمی» که حوالی ۸۹  و ۹۰ ضبط شده قرار است سرانجام به زودی منتشر شود!

در ضمن طبق شنیده ها «محمد اصفهانی» چهار پنج آلبوم در ساختارهای مختلف و با مضامین متنوع به صورت همزمان در دست تولید دارد که البته برخی کارها مربوط به سال های قبل است که هنوز به پایان مرحله تولید نرسیده اند. در واقع برخی از این مجموعه ها چندین سال پیش شروع شده اند و کماکان به انتها نرسیده اند. اولین آلبومی که با صدای این خواننده منتشر خواهد شد مجموعه پاپ تازه ایشان است.

تا پایان سال ۹۴ چند تن از خواننده های باسابقه پاپ از جمله.(فرزاد فرزین-بهنام صفوی-علیرضا طلیزچی و...) سرانجام آلبوم های تازه خود را پس از غیبت های طولانی مدت در بازار موسیقی منتشر خواهند کرد. البته تا زمانی که این آلبوم ها در بازار مشاهده نشوند نمی توان با قطعیت در این باره خبر داد چون وعده های بی حاصل و پیاپی آنها موجب عدم اطمینان به گفته هایشان نزد رسانه ها و مخاطبان شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: