bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷
جشن «یلدای مهربانی» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در مدرسه تاریخی «سعادت» برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این خصوص گفت: ایجاد شور و نشاط در جامعه، حفظ و انتقال فرهنگ غنی و همچنین معرفی هنرمندان، فرهیختگان و پتانسیل‌های بوشهر، از جمله اهداف ما در برگزاری این جشن باستانی است.
علیرضا نوری در ادامه به شرح برنامه‌های ویژه شب یلدا پرداخت و افزود: احداث غرفه نجوم و رصد آسمان در شب یلدا، برپایی غرفه بازی و گریم کودک، برپایی ایستگاه نقاشی کودک و والدین، اجرای زنده موسیقی سنتی، خیام‌خوانی، حافظ‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، مسابقه و اهدای جوایز و... از جمله برنامه‌های شب یلدا خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به عنوان «یلدای مهربانی» برای جشنواره شب یلدا، جمع‌آوری کمک‌های خیریه و البسه زمستانی برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را با مشارکت انجمن‌های خیریه و توزیع بسته‌های ویژه شب یلدا به خانواده‌های بی‌بضاعت از دیگر برنامه‌های آخرین شب پاییز معرفی کرد و گفت: این‌گونه جشن‌ها و برنامه‌ها فرصت خوبی برای انجام امور خیریه و ترویج نوع‌دوستی و محبت در جامعه است و امیدواریم با همراهی شهروندان عزیز بوشهری، کودکان و خانواده‌های کم‌بضاعت شهرمان نیز از این شب بزرگ بهره‌مند شوند.
یادآوری می‌شود، متقاضیان شرکت در جشنواره تزئین هندوانه شب یلدا می‌توانند تا 28 آذرماه از طریق کانال‌های ارتباطی این سازمان ثبت نام کرده و روز جمعه 30 آذرماه ساعت 17:30 با همراه داشتن یک هندوانه تزئین شده و یک هندوانه برای تزئین در مدرسه تاریخی سعادت حضور بیابند.

برچسب ها: یلدا ، مدرسه سعادت ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: