bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
بامداد جنوب: یکی از ارزشمند ترین ویژگی هایی که هدایا را نزد دریافت کنندگان آن دوست داشتنی خواهد کرد ماندگاری و حضور پر رنگ این هدایا در زندگی آنها خواهد بود.


صنایع دستی ایرانی، هدایایی برآمده از خاک و نشسته بر دل

هدایا همواره ذهن و روح آدمی را نشانه می‌ گیرند. به همین خاطر انتخاب آنها یکی از حساس ترین مراحل اهدای آنها خواهد بود. تاثیرگذاری این هدایا چنان است که می توانید با اهدای آنها دل مخاطب خود را بربایید و یا نتیجه‌ای عکس داشته باشد و او را دلزده کند. پس انتخابی هوشمندانه، متفکرانه و در عین حال سرشار از احساس می تواند همچون تیری قلب آنها را نشانه گیرد.

از بین تمامی هدایای سازمانی که ارگان ها و مجموعه‌ها به همراهان و مخاطبان خود تقدیم می‌کنند، شگفت انگیزترین و با شکوه ترین آنها صنایع دستی ایرانی هستند.

گزافه گویی نخواهد بود که اگر سرزمین پهناورمان را به سبب هنرهای فاخر و صنایع دستی بی نظیرش رنگین کمانی از شکوه و زیبایی و ابهت بدانیم. اجدادمان در گذشته‌ی ایران زمین به نیک اندیشی و هنروری شهره‌‌ی آفاق بوده‌اند. و هر آنچه از سرانگشتان آنها به واسطه همین باورهای پاک و بزرگ جان گرفته‌اند با خوشایند ترین احساسات برای مردمان امروز همراه هستند.

ایران ما خود از نخستین بنا کننده‌ی تمدن هایی بزرگ بوده است. نیاکان ما از نخستین مردمانی بوده‌اند که برای زیست بهتر به واسطه‌ی بهره مندی از طبیعت اطراف خود به ساخت ابزارها و ملزومات موردنیاز پرداخته‌اند. که همراه و هم پا با زمان، هنر برآمده از همان پندارهای نیک را با صنایع خود درآمیختند و آثاری حیرت انگیز آفریدند. آثاری که اساتید آن با دستان توانمند و روح بزرگ خود بر آنها هستی بخشیدند و زیبایی.

ویژگی های منحصر به فرد صنایع دستی نفیس ایران آنها را همواره در صدر انتخاب های مجموعه های بزرگ جهت هدایای سازمانی یا هدایای تبلیغاتی قرار داده است. و این گواهی ست محکم بر اعتبار و شکوه این هدایا نزد مردم خوش ذوق و هنر دوست ما.

صنایع دستی و زیبایی های مسحور کننده

همه ما بر این باور استواریم که نقش و نگارها و رنگ ها و سبک های صنایع دستی ایرانی اعجاز آمیزند و خیال انگیز. سرزمین ما هم که مردمانی دارد سرشار از شور و ذوق و پر از نگاه زیبا شناسانه. دریافت هدایایی از این جنس وجود آنها را مملو از احساسات خوشایند و لذت بخشی خواهد کرد. که به یقین می توان گفت هیچ هدیه دیگری توانایی برانگیختن این چنینی احساسات مخاطب شما را نخواهد داشت.

نیروی مسحور کننده‌ی نهفته در این صنایع دستی، تجربه‌ی خاصی را برای همراهان شما رقم خواهد زد. تجربه‌ هایی الهام بخش که آنها را در منحنی های دلربای اسلیمی و گل و بوته های شاه عباسی و بته جقه های خوش آب و رنگ غرق خواهد کرد. و آنگاه است که داستان شما و کسب و کارتان به جهت انتخاب دل انگیز هدایایی که بر روح و جان همراهان شما نفوذ کرده است برای آنها دلنشین و جذاب خواهد بود.

صنایعی آفریننده آرامش و سکون

صنایع دستی متنوع و پر از طرح و رنگ ایرانی، به یقین می تواند هر آدمی با هر سلیقه‌ای را مجذوب و شیفته‌ی خود کند. محل زندگی برای مردمان ما ایمن ترین فضایی ست که پس از دغدغه‌ها و روزمرگی های زندگی در آن بیاسایند و آرامش یابند. به همین خاطر زیبایی و آرامش آن بسیار حائز اهمیت است. هر آنچه که بر این زیبندگی و آرامش بیفزاید در دل مخاطبان شما سخت جای خوش خواهند کرد. حتی برای دوست داران مدرنیته نیز تلفیق و در هم آمیختن هنر کهن ایران زمین و فضای مدرن زندگی آنها بسیار لذت بخش و روح افزا خواهد بود. و جانی که صنایع دستی همچون مینا کاری ها با نقش و نگار های خیال انگیز و متحیر کننده‌اش و یا خاتم کاری هایی چشم نواز به زندگی آنها می بخشند در یاد و خاطره آنها تداعی گر شما و اصالت برند شما می‌باشد.


صنایع دستی ایرانی، هدایایی برآمده از خاک و نشسته بر دل

احساس تعلق و ارزش معنوی این صنایع باشکوه

هر آنچه که تاریخ پرشکوه دیار ما را، در دل مخاطبان شما زنده نگاه دارد آنها را مسحور خود خواهد کرد. صنایع دستی بهترین سفیران شما خواهند بود. آنها از سوی شما با همراهان شما سخن خواهند گفت و شاهدانی هستند بر اصالت شما و کسب و کارتان. صنایع دستی ایران با احیای احساس تعلق مخاطب شما به خاک پاک ایران دل آنها را خواهد لرزاند و آنها را شیفته‌ی پیشکشی خواهند کرد که شما برای آنها برگزیده‌اید.

ارزش های عمیق معنوی که این صنایع دارند بسیار برای مخاطب شما ستودنی ست. و پیوندی ناگسستنی بین شما و آنها ایجاد خواهد کرد.

صنایعی کهن در آغوش نسلی نوین

صنایع دستی ایران آثاری هستند با رایحه تاریخ کهن ایران زمین. شاید اهدای آنها به فرزندان نسل جدید این مرز و بوم کمک بزرگی باشد بر تداوم و ماندگاری این فرهنگ غنی. صنایع دستی ایرانی هدایایی خواهند بود جهت انتقال احساسات قوی فرهنگی. جذابیت و قدرت سحر آمیزی که این هدایا و صنایع دستی نفیس دارند بر قلب جوانان رسوخ خواهند کرد. شناساندن آثار هنری ایرانی به فرزندان امروز سرزمین ایران، این هنرها و صنایع را تا ابد در یاد و خاطره‌ی مردمان ما زنده نگاه خواهد داشت و در جای جای زندگی ایرانیان خواهند درخشید.

اهدای صنایع دستی، دلگرمی هنرمند ایرانی

هنرمندان بزرگ ایرانی برای احیا و ماندگاری هنر و قدرت خود نیاز به حمایت دارند و دلگرمی و قدرشناسی. اهدای صنایع دستی به مناسبت‌ها و موقعیت های مختلف علاوه بر پاسداشت هنر باشکوه ایرانی، حمایتی خواهد بود از تمام صنعتگران و اساتید و هنرمندانی که در این عرصه از فکر و هنر و ذوق و سلیقه و جان و عمر‌ خود مایه می‌گذارند تا ما از زیبایی های حاصل روح بزرگ آنان لذت ببریم.

مانایی صنایع دستی بر جان ایرانیان

یکی از ارزشمند ترین ویژگی هایی که هدایا را نزد دریافت کنندگان آن دوست داشتنی خواهد کرد ماندگاری و حضور پر رنگ این هدایا در زندگی آنها خواهد بود.

صنایع دستی ایران عمری خواهند داشت به درازای تاریخ پر فراز و نشیب آن. این هدایای نفیس تا سالیان سال می‌توانند در پیشگاه همراهان شما جلوه گری کنند و تداعی گر شما باشند برای آنها.

همه‌ی این خصایص گواهی هستند بر ارزش و احترامی که شما برای مخاطبان و همراهان کسب و کارتان قائل هستید. چرا که آنچه را به آنها پیشکش خواهید کرد که از فرهنگ و هنر غنی سرزمین پهناورمان برخاسته است و شایسته و درخور همراهان شما خواهند بود.

باشد که میراث دارانی باشیم امین. آثار فاخر و هنر باشکوه دیار زیبایمان را به فراموشی نسپاریم. و رسالت خود را که زنده نگاه داشتن و مانایی این هنرهای اصیل است با جان و دل به انجام رسانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: