bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰
خبر دیدار سردار فرماندهی محترم و نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق علیه السلام با خانواده شهدای مدافع حرم را در رسانه ها و فضای مجازی دیدم!
خبر دیدار سردار فرماندهی محترم و نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق علیه السلام با خانواده شهدای مدافع حرم را در رسانه ها و فضای مجازی دیدم!

هر چند نفس این گونه دیدارها در سپاه، امری کاملا طبیعی و نهادینه است، اما یکی از نکات برجسته این دیدار همراهی و همگامی حجةالاسلام یحیایی نمایندگی ولی فقیه و سردار کشاورز فرمانده مقتدر و کارآزموده تیپ در برنامه ها و ماموریت های یگانی است.
 موقعیت شناسی و انجام کار در برخی زمان های خاص، که البته معنا و مفهومی مضاعف دارد، از دیگر جلوه های این حرکت ارزشمند است!
پیش بینی و تدارک انجام این دیدار در روز «اربعین حسینی» نشان از سوز و گداز درونی عاشق و بی قرار از هجران حرم دارد که در پی تسلای این فراق، جویای مرهم است! و چه مرهمی بالاتر از این دیدار؟ دیداری که  آمیزه ای است از عشق و دلتنگی!

شرح این دلدادگی و عشق را از متن لوح سپاس اهدایی به خانواده شهید به خوبی می توان فهمید:

«اگر چه امسال از فیض حضور و همراهی کاروان پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان محروم و بی بهره ماندیم، اما خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که در چنین روز با عظمتی، توفیق حضور در بیت شریف شهید عزیز مدافع حرم، کربلایی «محمد رضا عسکری فرد» شامل حالمان شد.
آمده ایم تا در فراق همرزمان شهیدمان بگوییم:

آن فرو ریخته گل های پریشان در باد
کز می جام شهادت همه مدهوشانند؛
یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد...
تا نگویند که از یاد فراموشانند! »

جلوه زیبای دیگری از این حرکت ارزشمند، متن متفاوت لوح سپاس اهدایی به خانواده معظم شهید است:

«به پاس قدردانی و سپاس از مجاهدت های این شهید عزیز و صبوری خانواده و فرزندان مکرم ایشان، و مهم تر از آن نیاز روحی و معنوی ما جاماندگان از قافله شهادت، و با ایمان و اعتقاد راسخ به «حیات طیبه عند الرب» شهیدان و «فرحین بما آتاهم الله من فضله» مشرف شده ایم تا از محضر معنوی شهید و خانواده محترم ایشان، کسب فیض نموده و زنگار از آیینه دل بزداییم.
از خانواده و فرزندان شهید به ویژه پدر و مادر گرانقدرشان، عاجزانه می خواهم‌ با دعای خیر و مستجاب خود، یاری گر خادمان خود در «تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام» باشند.»

این نگاه ژرف، بسیار ارزشمند و زیباست، برای همه پاسداران و مجاهدان این تیپ عملیاتی و به ویژه فرماندهان و مسئولین آن آرزوی سلامتی و پیروزی داریم؛ نقش برجسته و پر اهمیت روابط عمومی و تبلیغات تیپ در پخش این گزارش از صدا و سیمای مرکز آبادان و انعکاس رسانه ای آن در فضای مجازی نیز حرکتی ارزنده و قابل تقدیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: