bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
نشست مجمع اصلاح‌طلبان جنوب بوشهر هفته گذشته به میزبانی نایبند عسلویه به‌منظور آشنایی بیشتر با نامزدهای احتمالی مجلس و تعیین شاخص‌های اصلاح‌طلبی برگزار شد.
نشست مجمع اصلاح‌طلبان جنوب بوشهر هفته گذشته به میزبانی نایبند عسلویه به‌منظور آشنایی بیشتر با نامزدهای احتمالی مجلس و تعیین شاخص‌های اصلاح‌طلبی برگزار شد.
فعالان سیاسی و کاندیداهای احتمالی حاضر در این نشست، همه بر این نظر که در نهایت باید حول یک نفر با شاخص‌های نظیر حسن سابقه مدیریتی، داشتن اقبال عمومی و هزینه داده تفکر سیاسی اصلاح‌طلبی به اجماع برسند. اخبار منتشر شده از این نشست، گواه این است که اصلاح‌طلبان جنوب بوشهر و کاندیدای حاضر و غایب در این نشست، همه این مساله را پذیرفتند و با اطمینان خاطر برای رسیدن به اتحاد و انسجام در این مسیر گام بردارند.

اما متاسفانه جریان رقیب با استفاده از فضای رسانه‌ای که در اختیار دارد، سعی می‌کند با پر‌رنگ جلوه دادن تکثر آرا تلاش ‌کند با سنگ‌اندازی در مسیر اصلاح‌طلبان فضای رقابت را تیره و تار جلوه دهند و در پایگاه های خبری خود تحت عنوان مصاحبه‌ای با منابع آگاه که نمی‌خواهند نامشان فاش شود!!! مدعی می‌شوند اصلاح‌طلبان به صورت تلویحی اعلام می‌کنند که حاضر به اجماع هستند، این ظاهر قضیه است و ممکن است باطن قضیه چیز دیگری باشد! و تاکید می‌کنند جزئیات دقیق‌تری نیز فاش خواهند کرد!!

با این حال، برای اطلاع از جزئیات دقیق‌تر پیرامون نشست یاد شده به سراغ سخنگوی مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان جنوب بوشهر رفتیم.
محمود منصوری در گفت‌وگو با بامدادجنوب  گفت: نشست مجمع اصلاح‌طلبان جنوب بوشهر میزبان پنج نفر از کاندیداهای احتمالی( آقایان علی کرمی، حسین بردستانی، مسعود تنگستانی، مالالله محمدی و قیصرصالحی) بود چند تن از بزرگان نیز از جمله شیخ محمد فولادی، مجید حسینی‌کنگانی و مومنی که نتواستند در جلسه حضور داشته باشند و از طریق تماس تلفنی با دبیر مجمع در جریان امور قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: همه حاضران در جلسه و غائبان اعلام کردند که به تصمیم مجمع مشورتی و همچنین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان احترام گذاشته و تمکین خواهند کرد.
وی در رابطه با شایعه‌پراکنی پایگاه‌های خبری اصولگرایان تصریح کرد: دروغ‌پراکنی‌های هدفمند نشان از عصبانیت رقیب است که می‌خواهند به هر طریقی اصلاح‌طلبان را از میدان به در کنند.
این فعال سیاسی ادامه داد: اصولگرایان با اطلاع از عزم جدی اصلاح‌طلبان جهت تکرار همدلی و همزبانی خرداد 92 تلاش می‌کنند. با دامن زدن بر شایعه اختلافات درون خانوادگی اصلاح‌طلبان نظر افکار عمومی را نسبت به آنان سرد و کمرنگ کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با رمز همدلی و اتحاد امیدوارند با به‌دست آوردن کرسی‌های سبز بهارستان تمام توان خود را برای تقلیل مرارت‌های مردم به کار بندند و امیدهای مردم را با حمایت از دول تدبیر و امید جامعه عمل بپوشانند.
در همین حال، مجمع اصلاح‌طلبان حوزه جنوب بوشهر در یک بیانیه اعلام کردند؛اصلاح طلبان حوزه جنوب بوشهر همراه و همگام با اصلاح‌طلبان كل كشور براي تحقق انديشه‌ها و تفكرات اصلاح‌طلبي و جهت نهادينه شدن فرهنگ خردگرايي‌، قانونمداري‌، تسامح و مدارا در برخورد با منتقدان و مخالفان فكري و براي توسعه و آباداني كشور عزيزمان ايران از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهند كرد‌ و براي تحقق خواسته‌هاي اصلاح‌طلبانه گام برمی‌دارند.

حال باید دید جریان‌های مختلف سیاسی در استان در این فاصله زمانی اندکی که باقی مانده است، چه رویکردی را برای رقابت بر می‌گزینند.
هر چند برخی مقامات استانی آن‌گونه که شایسته است، در آستانه انتخابات رعایت عدالت و پاسخگویی عادلانه به رسانه‌ها نکرده و کفه ترازوی پاسخگویی آنها به رسانه‌های پایداری چی‌ها سنگین‌تر است.
که این امر حاکی از رابطه دیرینه آنها با یکدیگر است. می‌توان گفت، مسوولانی که امروز با روی باز با رسانه‌های اصولگرا برخورد می‌کنند، در جریان یکی از انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی، نیز برادری خود را ابطال انتخابات به آنها ثابت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: