bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
همچنین درخصوص امور استانها، ضمن گزارش وضعیت و هماهنگی استانها، آمادگی و انسجام اصلاح طلبان در سراسر کشور امیدبخش ارزیابی شد.
 مسئول روابط عمومی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان با شعار "امید و آرامش، رونق اقتصادی" و با نام "ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان (گام دوم)" در انتخابات فعالیت می کنند.

الهام فخاری اظهار داشت: شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان امشب به ریاست دکتر عارف و با حضوز هیات رئیسه انتخاب و تصویب شعار و امضای مشترک اصلاح طلبان و دیگر حامیان دولت را در دستور کار خود داشت.

وی ادامه داد: در جلسه مذکور گزارشی از پیگیری، مذاکره و رایزنی با دستگاه های مرتبط با فرآیند انتخابات ارائه شد. همچنین ضمن بررسی عملکرد هیئت های اجرایی، انتظارات مردم و نامزدهای انتخابات از نهادهای متصدی امر انتخابات مورد تأکید قرار گرفت.

فخاری گفت: در این جلسه اظهار امیدواری شد که برگزارکنندگان انتخابات با حفظ چارچوب های قانونی و پرهیز از خطاها و سلیقه های احتمالی، برگ زرین دیگری در جهت انسجام و یکپارچگی ملت عزیز و شریف ایران رقم بزنند.

وی با اشاره به ارائه گزارش رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تهران یاد آور شد: در جلسه امشب علی صوفی، رئیس ستاد اصلاح طلبان تهران گزارشی از روند تدارک و آماده سازی فعالیت های این ستاد در زمان مقرر ارائه کرد.

مسئول روابط عمومی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: همچنین درخصوص امور استانها، ضمن گزارش وضعیت و هماهنگی استانها، آمادگی و انسجام اصلاح طلبان در سراسر کشور امیدبخش ارزیابی شد.

فخاری خاطرنشان کرد: در پایان آقای عارف از هماهنگی، همکاری و تلاش ارزنده همه شخصیت ها و احزاب اصلاح طلب در این مسیر صمیمانه سپاسگزاری کرد و شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان را در پیشبرد خرد جمعی و حرکت هماهنگ موفق و سربلند توصیف کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: