bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
طبق اخبار منتشر شده اسامی تایید شدگان به این شرح است...
در حالی که مهلت ده روزه بررسی صلاحیت کاندیداهای معترض که در مرحله قبل صلاحیت شان احراز نشده بود، نیمه شب گذشته به پایان رسید و شورای نگهبان این لیست را ساعت 4 بامداد به وزارت کشور داد اما با موانعی از طرف وزارت کشور برای ارسال به استانداری های و فرمانداری ها مواجه شد.

بر اساس این گزارش هر چند کانال های خبری اصلاح طلبان برای موجه جلوه دادن تلاش های رئیس جمهوری برای تایید بیشتر رد و عدم احراز صلاحیت شدگان از چانه زنی وی با شورای نگهبان و جلوگیری از ارسال لیست کنونی از طرف وزارت کشور به استانداری ها در ساعات آغازین امروز خبر می دهند اما دقایقی پیش این لیست به استانداری بوشهر ارسال شد .

هر چند مفاد لیست تایید شدگان جدید کاملا محرمانه می باشد اما اخبار دریافتی نشان می دهد که فقط پنج نفر از سه حوزه از چهار حوزه انتخابیه استان موفق به تایید صلاحیت شده اند.

بر اساس اخبار دریافتی از حوزه بوشهر ، گناوه و دیلم آقایان حسین خضری ، عیسی حبیبی و خانم فاطمه باصولی ، از حوزه دشتستان اقای محمد باقر سعادت و از حوزه دیر، کنگان ، جم و عسلویه حمزه علیشاهی تایید صلاحیت شده است.
«البته این اسامی از طریق وزارت کشور و فرمانداری منتشر نشده است»
گفتنی است دراستان بوشهر در مهلت قانونی 110 نفر برای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که از این شمار پنج نفر قبل از اعلام نظر هیات های اجرایی و یک نفر نیز پس از در اختیار قرار دادن اسامی به هیات های نظارت انصراف دادند که هر چند به شکل 100 درصد در هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند اما توسط هیات نظارت 48 نفر از این تعداد مورد تایید قرار گرفتند که با احتساب تایید 5 نفر جدید توسط شورای نگهبان بیش از 50 درصد از کل کاندیداها تایید صلاحیت شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: