bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
وقتی اخلاق رنگ می‌بازد؛
با اما و اگرها و در نظر گرفتن شرایط خاص در این دوره بالاخره شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که متشکل از اعضای دو گروه ائتلاف اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی اصلاحات است، گزینه‌های خود را به‌جز جنوب استان معرفی کردند.
بامدادجنوب-مریم خوئینی: انتخابات در همین هفته برگزار می‌شود و همه تلاش دارند که بیشترین حمایت‌ها را به دست آورند. در حالی که انتخاب آقای سیدکریم موسوی از طرف روزنامه بامدادجنوب و برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب به‌عنوان گزینه اصلح موجب شد تا برخی علیه این روزنامه خبرسازی کنند، خود آنها در جنوب استان ساز جدایی زده و از گزینه دیگری حمایت کرده‌اند که مورد حمایت اصلاح‌طلبان نیست. حال باید از این افراد پرسید ما به در جریان اصلاحات انشقاق ایجاد کرده‌ایم یا شما؟

این گزارش حاکی از آن است که با اما و اگرها و در نظر گرفتن شرایط خاص در این دوره بالاخره شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که متشکل از اعضای دو گروه ائتلاف اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی اصلاحات است، گزینه‌های خود را به‌جز جنوب استان معرفی کردند. از آنجایی که جریان قدرت در استان از ماه‌ها قبل گزینه خود را انتخاب کرده بود، حضور یک چهره مردمی و اصلاح‌طلب به‌ضرر آنها تمام می‌شد بنابراین تلاش برای تخریب و از میدان به‌در کردن وی در اولویت قرار گرفت. باوجود تلاش‌های صورت گرفته توسط این جریان قدرت، حسین بردستانی نامزد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کشور شد، مساله‌ای که برای برخی تحمل آن سخت بود.

اما این ماجرا گویی پرده دومی نیز داشت. کارگردانان صحنه دوم که پشت نقاب اصلاحات و پرچم دروغین اعتدال از ماه‌ها پیش مهره‌های خود را انتخاب کرده بودند تا در چنین روزی بتوانند با صحنه‌گردانی، خواسته‌های خود را پیش ببرند، روز گذشته دست به کار شدند و در نمایشی به دور از اخلاق کاری کردند کارستان!!!!؟؟؟؟
آنها با دعوت از فاطمه هاشمی رفسنجانی با پرده‌برداری از گزینه‌ها، کاندیدای مطلوب خود را به اصلاحات به‌نوعی تحمیل کنند. تماشاچیان اما در لحظه‌های پایانی متوجه این موضوع شدند. در همایش شعبه استانی حزب عدالت و توسعه، نام خانم الماسی به‌جای آقای بردستانی به‌عنوان نامزد مورد حمایت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به فاطمه هاشمی ارائه می‌شود و او نیز بدون اطلاع از این مساله نام وی را عنوان می‌کند.
برای روشن‌تر شدن این موضوع تلاش کردیم با علی پولادی ریشهری که در این نشست حضور داشت، تماس بگیریم و سوالات‌مان را مطرح کنیم. اما وی پس از شنیدن سوال ما تلفن خود را از دسترس خارج کرد. 

به همین دلیل با یکی دیگر از اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاحات تماس گرفتیم. او با تاکید بر اینکه حزب اعتدال و توسعه هیچ ارتباطی با اصلاح‌طلبان ندارند، گفت: حزب اعتدال تصمیم گرفت کاندیداهای خود را معرفی کند ما نیز در جنوب استان گزینه خودمان را داریم، به گفته وی، حزب اعتدال و توسعه پیش از این نزدیک به طیف اصولگرایان بوده، اما حالا تمایل دارند به اصلاح طلبان نزدیک شوند. با این حال هیچ ارتباطی به اصلاح طلبان ندارند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا معرفی دو کاندیدا یکی منتسب به جریان اصلاحات و یکی منتسب به جریان اعتدالیون باعث ریزش آرای اصلاح‌طلبان نمی‌شود، گفت: خیر آرای اصلاح‌طلبان ریزش نخواهد داشت.

گفتنی است پس از معرفی گزینه این حزب که با همراهی افراد تابلودار صورت گرفت، انتقادات شدیدی از سوی جوانان در فضای مجازی مطرح شده است که هنوز پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکرده‌اند. در این میان شنیده شده است که فاطمه هاشمی پس از آنکه مطلع شد نام فرد دیگری به‌جای آقای بردستانی به‌عنوان نامزد اصلاح‌طلبان مطرح شد، به‌شدت ناراحت شده و خطاب به دبیر این حزب در استان می‌گوید این مساله را پیگیری می‌کنم. 


نام:
ایمیل:
* نظر: