bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
مراسم اختتامیه جشنواره های انتخاب پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب با حضور معاون اول رییس جمهور در حال برگزاری است. همچنین بوشهر و شیراز پایتخت های کتاب شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین بوشهر و شیراز پایتخت های کتاب شایسته تقدیر معرفی شدند.
دبیر دومین جشنواره پایتخت کتاب سال و روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: از ۹۹ شهری که متقاضی عنوان پایتخت کتاب سال بودند یک شهر به عنوان پایتخت و دو شهر شایسته تقدیر می شوند.
اصغر سیدآبادی افزود: ۱۰ روستا به عنوان روستای دوستدار کتاب برگزیده شدند و همچنین طرح ها و برنامه های ۱۰ روستا نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
وی با بیان اینکه در دومین دوره پایتخت کتاب ایران ۱۰۰ شهر با طرح ها و برنامه های خود شرکت کردند و طرح ها و برنامه های ۱۵ شهر به دور نهایی راه یافت و شش شهر نامزد پایتخت کتاب ایران شدند گفت: شهری که انتخاب شده است توانسته است نهاد های عمومی را در ترویج کتاب خوانی مشارکت دهد.
در این مراسم که در تالار وحدت در حال برگزاری است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارند.
بنیاد ملت به عنوان حامی این دو جشنواره یک کتابخانه در شهر پایتخت کتاب ایران تاسیس خواهد کرد و به طرح های فرهنگی شش شهر در حوزه کتاب وام کم بهره اعطا می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: