bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
محمد اشرفی اصفهانی:
رئیس سابق هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری با بیان این که خوبی و بدی عملکرد شورای نگهبان در انتخابات را باید در رأی و نظر مردم جست و جو کرد، گفت: قضاوت در مورد عملکرد شورای نگهبان در رأی مردم مشهود است.
بامداد24: حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی در گفت و گو با جماران  در خصوص ریاست مجلس خبرگان و گزینه های مطرح برای این جایگاه، اظهار کرد: جایگاه آیت الله هاشمی  رفسنجانی برای ریاست مجلس خبرگان متعیّن است و به نظر من ایشان رئیس مجلس خبرگان خواهد شد.

وی همچنین در مورد ریاست مجلس شورای اسلامی نیز افزود: هنوز دقیقا مشخص نیست که چه اتفاقی در آینده در رابطه با این موضوع خواهد افتاد ؛ اما قرعه بین آقایان عارف و لاریجانی در گردش است و به احتمال خیلی زیاد یکی از این دو نفر رئیس مجلس آینده خواهند بود.

اشرفی اصفهانی اضافه کرد: البته ریاست هر کدام از این دو نفر مطلوب است، چرا که  هردوی این ها حامی دولت هستند و عملکرد آقای لاریجانی در مجلس نهم بسیار خوب بوده است.

وی همچنین در خصوص عملکرد شورای نگهبان گفت: خوبی و بدی عملکرد شورای نگهبان در انتخابات را باید در رأی و نظر مردم جست و جو کرد، قضاوت در مورد عملکرد شورای نگهبان در رأی مردم مشهود است.

نماینده کرمانشاه در مجالس دوم و سوم عنوان کرد: به نظر بنده نیز عملکرد شورای نگهبان در این انتخابات مطلوب نبود، چرا که آنها نیروهایی که خودشان می خواستند را تأیید کردند و نیروهایی که از پایگاه مردمی بیشتری برخوردار بودند را به بهانه های مختلف تأیید نکردند، اما در نهایت مردم مسئله را فهمیدند و به این اقدام پاسخ دادند.

وی در ادامه مهمترین مسئله و اولویت مجلس شورای اسلامی را مسئله اشتغال جوان ها دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل مشکلات و نابسامانی های اجتماعی ما در حال حاضر بیکاری جوانان است. مشکلی که هم دولت تدبیر و امید در سال جدید و مجلس دهم باید در دستور کار خود قراردهند و به آن توجه ویژه ای کنند.

 اشرفی اصفهانی ادامه داد: امیدواریم این مجلس بتواند همراهی و همسویی با دولت داشته باشد و همراه با دولت بر مشکلات اقتصادی کشور مخصوصاً اشتغال جوانان که در حال حاضر مهمترین مشکل کشور است را حل کنند. مشکلات اقتصادی که در خانواده های و قشرهای آسیب پذیر جامعه ما به حد علا رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: الحمدلله خدا خواست و مردم در این انتخابات با درایت، تدبیر و عقلانیت خودشان هجمه ها را پشت سر گذاشتند و نتایج خوبی را در  مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، مخصوصا در تهران رقم زدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: