bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استاندار خوزستان در نامه جداگانه ای از رئیس جمهوری و وزیرکشور درخواست بازنشستگی کرده بود.
 محمد حسین مقیمی  پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع استاندار خوزستان با اشاره به خدمات مدیریتی عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: مقتدایی از مدیران باتجربه، فعال، با انگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی است و خواهند بود. وی در نامه های جداگانه  ای از رئیس جمهوری و وزیرکشور درخواست بازنشستگی کرده بود که با اصرار وی موافقت شد.

مقیمی افزود: مقتدایی بارها بنای جدایی گذاشته بود. برای من که وی را می شناسم خیلی سخت بود که برای تودیعش به خوزستان بیام. صمیمانه از خدمات وی تشکر می کنم.

وی ادامه داد : مقتدایی هر کجا می رود منشا خیر و اثر است. چه در دوره نمایندگی مجلس و چه در تصدی استانداری خوزستان  و هرمزگان. در این دوره نیز توفیقات خوبی داشت و به نحو شایسته ای استان را مدیریت کرد.

مقیمی ادامه داد: در یک سال اخیر که به وزارت کشور رفتم یکی از استان هایی که نگرانش نبودیم و فکرمی کردیم مدیران منطقه درست مدیریت می کنند استان خوزستان با حضور مقتدایی بود.

معاون سیاسی وزیرکشور ادامه داد: اما مقتدایی بارها بنای جدایی گذشته بود. همیشه دنبال عدم تمدید ماموریت از نفت بود. این بار به رئیس جمهور و وزیرکشور نامه نوشت و درخواست بازنشستگی کرد.

مقیمی با اشاره به وضعیت استان خوزستان، به خدمات و برنامه های توسعه ای مقتدایی از جمله در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با مدیریت وی، امسال مدیریت خوبی در زمینه اعزام زوار اربعین اعمال شد. مشکلات مرزی، آبی و خاکی استان خوزستان مرتفع  شد و حوادث سیل اخیر به خوبی مهارشد.

وی افزود: مقتدایی از مدیران ارزشمند نظام و مایه مباهات است و حقیقا از دیشب که بنا شد برای این منظور به خوزستان سفر کنم، برای من خیلی سخت بود چون وی را خوب می شناسم.

معاون وزیرکشور افزود: انشاالله ازخدمات وی به عنوان مشاور وزیرکشور بهره خواهیم برد.  

درپایان این جلسه  فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان سرپرست استانداری خوزستان و عبدالحسن مقتدایی به عنوان مشاور وزیرکشور معرفی شدند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: