bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: استان استراتژیک بوشهر با ظرفیت بالا در حوزه‌های گوناگون برای مقابله با انواع بحران‌ها رزمایش‌های پدافند غیر عامل در راستای افزایش آمادگی برگزار می‌شود.
 سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در کارگاه آموزشی رابطان  پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل با تاکید بر توجه به برنامه‌های 14 و 15 خرداد اظهار داشت: امام راحل با وجود اینکه تاکنون  ویژگی‌های بارز آن تبیین و ارائه شده ولی همه ابعاد وجودی ایشان به طور کامل شناخته نشده است.

وی با بیان اینکه هدف امام راحل در قیام و نهضت اسلامی ایران تغییر در جهان بینی است گفت: حضرت امام با انقلاب اسلامی به استکبار جهانی و ظالمان نشان داد که جنگ فقر با غنا و کفر با اسلام همیشه ادامه دارد و این مهم سبب اضمحلال استکبارجهانی شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه استکبار جهانی همواره از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انواع ترفندها علیه اسلام و نظام اسلامی بکار گرفته است خاطر نشان کرد: اکنون  با برنامه‌ریزی استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه جنگ و ناآرامی وجود دارد  و در این برهه از زمان شرائط انقلاب اسلامی حساس و ویژه است.

جمیری با اشاره به نقش مهم پدافند غیر عامل در مقابله با بحران‌ها و مشکلات گوناگون گفت: با توجه به وجود این بحران‌ها باید در حراست و حفاظت از مراکز مهم و حساس برنامه‌ریزی مهمی شود که پدافند غیر عامل نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از مناطق مهم، استراتژیک و ویژه است گفت: استان بوشهر ضمن اینکه بیش از 8 درصد گاز کل جهان در آن ذخیره است از تاسیسات مهم و استراتژیک گازی، نفتی و هسته‌ای برخودار است که این استان را منحصر بفرد کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه تدوین برنامه پدافند غیر عامل برای مقابله با بحران‌ها امری مهم و ضروری است افزود: استان استراتژیک بوشهر با ظرفیت بالا در حوزه‌های گوناگون برای مقابله با انواع بحران‌ها  رزمایش‌های پدافند غیر عامل در راستای افزایش آمادگی برگزار می‌شود.
برچسب ها: سیاسی ، جمیری ، سپاه
نام:
ایمیل:
* نظر: