bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
سری جدید Xperia X با قابلیت‌های برتر به‌همراه ظاهری جدید، رابط کاربری و فناوری دوربین و مدیریت باتری بهبودیافته ، از اواخر خرداد ۱۳۹۵ در بازار ایران در دسترس خواهد بود.

این سری جدید طیفی از گزینه‌ها و فناوری‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان را در اختیارشان قرار می‌دهد. از سریع‌ترین دوربین هوشمند در Xperia X گرفته تا تلفن هوشمند میان‌رده‌ای با قابلیت‌های بالا، طراحی شگفت‌انگیز و دوربینی برای سلفی‌ گرفتن در نور کم در  Xperia XA.

تسوتومو ساتو، مدیر بازاریابی محصولات Sony Mobile Communications، گفت: «کاربران تلفن‌های هوشمند از دوربین تلفن هوشمندشان انتظارات بیشتری دارند. سرعت بیشتر، تارشدگی کمتر و تصاویر بهتر در نور کم، همه حوزه‌هایی برای بهبود فناوری هستند. از این رو در سری X همهٔ جزئیات چگونگی استفادهٔ ما از دوربین تلفن‌های هوشمند مورد بررسی و بهبود قرار گرفته تا از انجام گرفتن هر مرحله از استفاده با سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن، اطمینان حاصل شود.»

طراحی Xperia X جدید تلفن‌های هوشمند را به فراتر از مرزهای اندازهٔ صفحه می‌برد. مهندسان Sony آخرین فناوری‌ها را در این تلفن خوش دست قرار داده‌‌اند و در عین‌حال اندازهٔ ۵ اینچی آن را که مورد علاقه مصرف کنندگان است را حفظ کرده‌اند. تحقیقات بر روی شیوهٔ استفادهٔ ما از تلفن، نشانگر آن است که بیشتر اوقات در حال حرکت هستیم یا می‌خواهیم تلفنمان را با یک‌دست نگه داریم. سری جدید X با در نظر گرفتن این موضوع، ماهرانه توسط طراحان ما صنعتگری شده است تا به  راحتی در کف دستانتان جای گیرد. علاوه بر این هر یک از این دستگاه‌ها در چهار رنگ شامل رنگهای براق مد روزِ طلایی-لیمویی ، طلایی-صورتی و همچنین سفید و مشکی گرافیتی، ظاهر و حسی تازه دارند. Xperia X بدنهٔ پشتی فلزی پرداخت شده دارد و Xperia XA نیز دارای نمایشگری بدون حاشیه است که تمام عرض دستگاه را پوشانده.


نام:
ایمیل:
* نظر: