bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
... تمامی این رسانه‌ها، تهدید رهبر انقلاب به آتش زدن توافق هسته ای درصورت نقض برجام توسط آمریکا را مورد توجه قرار داده و با تیترهای مشابهی به انعکاس بیانات ایشان پرداخته‌اند.
 بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام، مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، انعکاس گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.
 
 
رویترز (Reuters)،  آسوشیتدپرس (AP)، خبرگزاری فرانسه (AFP)، العربیه (Alarabiya)، تایمز اسرائیل (Timesofisrael)، جروزالم پست (Jpost)، ژاپن تودی (Japantoday)، سایت رادیو اروپای آزاد (rferl)، یاهو نیوز (Yahoo)، بیزنس استاندارد (Business-Standard) و ... از جمله رسانه هایی هستند که بیانات رهبری را منعکس کرده اند.
 
 
تمامی این رسانه‌ها، تهدید رهبر انقلاب به آتش زدن توافق هسته ای درصورت نقض برجام توسط آمریکا را مورد توجه قرار داده و با تیترهای مشابهی چون "رهبر ایران تهدید کرد درصورت نقض توافق توسط غرب، آن را آتش خواهد زد"، "ایران وعده داد، درصورت پاره کردن توافق توسط آمریکا، آن را آتش بزند" و "رهبر ایران درباره توافق هسته ای به کاندیداهای آمریکایی هشدار داد" به این موضوع پرداخته اند.
 
 
در ابتدای این گزارش‌ها می خوانیم: آیت الله علی خامنه ای، رهبر عالی ایران روز سه شنبه تهدید کرد، اگر کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا به توافق پشت پا بزنند، ایران نیز این توافق را آتش خواهد زد.
 
 
 
 
در این گزارش ها به اظهارات برخی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا علیه برجام نیز اشاره شده است. از جمله تدکروز که گفته بود درصورت رئیس جمهور شدن، برجام را پاره خواهد کرد و دونالد ترامپ که توافق هسته ای با ایران را فاجعه بار خوانده بود.
 
 
رهبر ایران تاکید کرده، جمهوری اسلامی در ابتدا توافق هسته ای را نقض نخواهد کرد زیرا وفای به عهد یک دستور قرآنی است اما اگر نامزدهای آمریکایی  تهدید خود مبنی بر پاره کردن برجام را عملی کنند جمهوری اسلامی آن را آتش خواهد زد.
برچسب ها: سیاسی ، رهبر ، برجام
نام:
ایمیل:
* نظر: