bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
امام جمعه بوشهر گفت: بحران کم‌آبی در استان بوشهر به یک بحران تاریخی تبدیل شده که لازم است راهکار لازم برای رفع ریشه‌ای بحران آب استان بوشهر اندیشیده شود
 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در نشست با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در تمامی عرصه‌ها اظهار داشت:  با توجه به ظرفیت بالای این استان در تمامی عرصه‌ها، نمایندگان مردم مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان بوشهر لازم است در یک فضای تعاملی بر اساس اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به توسعه و پیشرفت استان بوشهر بر اساس دانش روز تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بحران کم‌آبی در این استان خاطر نشان کرد: بحران کم‌آبی در استان بوشهر به یک بحران تاریخی تبدیل شده که لازم است راهکار لازم  برای رفع ریشه‌ای بحران آب استان بوشهر اندیشیده شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های پیشرفت استان بوشهر گفت: توسعه زیر ساخت‌های پیشرفت استان بوشهر، همانند احداث راه آهن مرکز به بوشهر و راه‌آهن خلیج فارس از بندر‌عباس به بوشهر و خوزستان باید در دستور کار مسئولان و نماینده مجلس قرار داشته باشد.

صفایی بوشهری با تاکید بر توسعه مراکز آموزشی افزود: توسعه مراکز آموزشی به ویژه آموزش عالی و فنی و حرفه‌ای در تمامی سطوح و گسترش مراکز فرهنگی و گردشگری باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به رفع بیکاری جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: گسترش و ارتقا سطح تولید منابع انسانی کارآمد در استان بوشهر و رفع بیکاری و حمایت از جوانان متقاضی اشتغال باید در اولویت‌ قراربگیرد.

امام جمعه بوشهر بر توجه به حفظ و رشد فرهنگ اسلامی و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی تاکید کرد و افزود: ارتقا سطح رفاه عمومی و ریشه‌کنی فقر با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

صفایی بوشهری بر هماهنگی تمامی مسئولان در راستای تحقق پیشرفت بین المللی استان بوشهر در سه مقطع کوتاه، میان و بلند مدت و خدمت به مردم عزیر استان تاکید کرد.

در این نشست نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از توجه آیت الله صفایی بوشهری به دغدغه‌های استان از جمله توسعه و پیشرفت جامع، پایدار و دینی، به طرح مسائل مهم استان و مناطق حوزه انتخابی خود پرداختند و بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام جمعه بوشهر تاکید کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: