bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
در آیینی با حضور مسؤولان گمرکات کشور و مدیران پارس جنوبی، احمد پورحیدر به عنوان مدیرکل جدید گمرک پارس جنوبی معرفی شد.
 بعد از ظهر امروز در آئینی با حضور مشاور رئیس گمرکات ایران، مدیرکل و ناظر گمرکات استان بوشهر، مدیران صنعت نفت و مسؤولین محلی شهرستان عسلویه تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

مدیر برنامه ریزی و کنترل طرح‌های سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و حجم صادرات در این منطقه بسیار بالاست.

محسن علیخانی افزود: تلاش برای اعتلا و پیشرفت پارس جنوبی از اساسی‌ترین اولویت‌های این سازمان است و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌بندیم.

وی با اشاره به نقش گمرک در همراهی صنعت نفت گفت: از بدو راه‌اندازی صنایع صنعت نفت در این منطقه، گمرک همواره همراه و همگام با شرکت‌ها و صاحبان صنایع مستقر در این منطقه مسیر را برای توسعه فعالیت‌ها همواره ساخته است.
 
علیخانی تصریح کرد: بدون شک همراهی دستگاه‌های مرتبط با صنعت نفت در راستای توسعه و تکمیل پروژه‌ها که در این بین نقش گمرک نقشی پررنگ و بی‌بدیل بوده توانسته موفقیت‌های بی‌شماری را برای صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور رقم بزند.

در این آیین با تقدیر از خدمات محمد رحیمی(مدیرکل سابق گمرک منطقه ویژه)، احمد پورحیدر به عنوان مدیرکل جدید منطقه ویژه پارس جنوبی معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: