bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
رئیس‌جمهوری روز گذشته به استان کرمانشاه سفر کرد و در جمع مردم این استان، پیرامون مسائل مهم از جمله مسائل اقتصادی، انتشار فیش‌های حقوقی و بازگشت اموال به خزانه سخن گفت.
بامداد جنوب: رئیس‌جمهوری روز گذشته به استان کرمانشاه سفر کرد و در جمع مردم این استان، پیرامون مسائل مهم از جمله مسائل اقتصادی، انتشار فیش‌های حقوقی و بازگشت اموال به خزانه سخن گفت.
حسن روحانی با بیان این‌که حل مشکل بیکاری به دست مردم امکان‌پذیر است،‌ گفت: ما باید در کشور رونق اقتصادی ایجاد کرده و راهی جز تحقق اقتصاد مقاومتی نداریم. ما باید شرایط را برای کار و فعالیت در کشور آماده کنیم اما متاسفانه عده‌ای تنها راهی که بلد هستند این است که با صدای بلند سیاه‌نمایی کنند. این عده بسیار اقلیت صدای بلندی دارند و کار بزرگی که ملت انجام داده را نمی‌بینند. ملت ما یک زمانی دست تجاوز عفلقیان را قطع و امروز هم با برجام دست ابرقدرت‌ها، صهیونیست‌ و امریکا را قطع کرده است.

روحانی با بیان این‌که مردم منتظر حکم بازگشت اموال به خزانه هستند، تصریح کرد: مگر کسی پیدا می‌شود که از قطع شدن دست متجاوزان به حقوق ملت، تثبیت حق هسته‌ای و از بین رفتن تحریم‌ها ناراحت باشد. ما در گذشته مجبور بودیم از طریق صرافی‌ها پول را جابه‌جا کنیم اما امروز این مشکل حل شده و از طریق بانک‌ها این کار را انجام می‌دهیم کسانی بودند که در پس نقاب تحریم دنبال دزدی اموال مردم بودند و 2000 میلیارد و 700 میلیون تومان پول مردم را بردند که البته دولت این پول را از حلقوم آنها بیرون می‌کشد و در برابر تجاوز به اموال مردم یک آن درنگ نمی‌کند. مگر مردم فراموش می‌کنند به بهانه تحریم، اموال آنها را غارت شد.

رئیس‌جمهور با اشاره به مساله‌ پرداخت‌های غیر متعارف و فیش‌های حقوقی تصریح کرد:‌با کمال صراحت به ملت ایران اعلام می‌کنم در سال‌های گذشته تخلفاتی در تمام دستگاه‌های کشور رخ داده که فقط به قوه مجریه باز نمی‌گردد. تاکید می‌کنم که این تخلفات به تمام قوا و دستگاه‌ها مربوط است. من در مصاحبه‌ای به‌طور کامل این موضوع را به مردم خواهم گفت که جریان حقوق‌های غیر متعارف چه بوده است و ما باید همه با هم با این تخلفات مبارزه کنیم. 

وی یادآور شد: اگر تخلفی انجام شده به این معنا نیست که دزدی‌های گذشته را فراموش کنیم. اگر کسانی هستند که می‌خواهند مساله فیش‌های حقوقی را ادامه دهند تا دزدی‌های گذشته فراموش شود، مردم این دزدی‌ها را فراموش نمی‌کنند و از دادگاه می‌خواهند که این دزدان را به سزای اعمالشان برسانند. مردم تخلف سه هزار میلیاردی و 12 هزار میلیاردی را فراموش نمی‌کنند. امریکا دو میلیارد دلار از اموال ملت را به‌خاطر اهمال چند سال پیش می‌خواهد ببرد. مردم ما این قصور را فراموش نمی‌کنند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: