bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
معاون سیاسی وزیر کشور،‌ گفت: ما به معاونان استانداران توصیه کرده‌ایم که خانه احزاب استان‌ها را راه‌اندازی کنند.
 محمدحسین مقیمی ظهر امروز در اختتامیه گردهمایی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به درخواست احزاب استانی درباره ایجاد خانه احزاب در استان‌ها، در این گردهمایی به معاونان استانداران سراسر کشور توصیه کردیم که خانه احزاب استان‌ها را راه‌اندازی کنند.

وی در ادامه افزود: در این گردهمایی دوروزه موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی، اظهار کرد: در این گردهمایی همچنین درباره نحوه تصمیم‌گری درباره تقسیمات کشوری با هدف پاسخگویی به مشکلات در این حوزه بحث و بررسی شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه، گفت: آقای پورعلی مطلق، مدیرکل سیاسی وزارت کشور در مورد مسائل انتخاباتی و رفع اشکالات برگزاری انتخابات و آقای ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور درباره مسائل امنیتی کشور توضیحاتی ارائه دادند.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه تعامل استانداری‌ها با ائمه جمعه، نحوه انتصاب فرمانداران و بخشداران، نحوه فعال کردن کانون صنفی فرهنگیان، فعال کردن احزاب در شهرستان‌ها و استان‌ها بخش دیگری از مسائلی بود که در این همایش دوروزه مورد بررسی قرار گرفت.
برچسب ها: سیاسی ، احزاب
نام:
ایمیل:
* نظر: