bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: وجود دشمن یک توهم نیست.
امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری در شصت و چهارمین دوره بصیرت ویژه خانواده کارکنان ناجا در کرمانشاه، خانواده را با اهمیت‌ترین نهاد هر جامعه‌ای دانست و اظهار کرد: باورهای دینی، ارزش‌های اخلاقی و معیارهای اجتماعی سه اصل هر جامعه‌ای هستند که اگر این سه اصل در درون خانواده نهادینه شود، جامعه نیز در سلامت به سر خواهد برد.

وی تاکید کرد: دشمن بعد از گذشت 37 سال از عمر انقلاب چون دیده در عرصه جنگ سخت هرگز نتوانسته حرکت مثمرثمری را به نتیجه برساند؛ لذا وارد جنگ نرم شده  و به دنبال آن است که از طریق جنگ نرم به درون خانواده‌ها نفوذ پیدا کند.

وی گفت: اگر توجه کنیم می‌بینیم که سال‌هاست حتی یک قطعه کوچک مورد نیاز بالگرد را هم به ما نمی‌دهند، اما چگونه است که آخرین ورژن شبکه‌های ارتباطی و اطلاعاتی را با نازل‌ترین قیمت در اختیار جوانان ما قرار می‌دهند.

فرمانده هوانیروز ارتش با تاکید بر این‌که «دشمن توهم نیست»، اظهارکرد: در مذاکرات برجام برای همه به درستی جا افتاد که دشمن قصد دارد با نظام جمهوری اسلامی ایران برخورد کند. شغل نظامیان به ویژه پرسنل هوانیروز یک شغل سخت و حساس است، لذا پرسنل هوانیروز بیش از دیگران به آرامش درون خانواده نیازمند هستند.  با توجه به شرایط ویژه افراد نظامی از هر جهت، همسران آنان نیز باید شرایط ویژه‌تری نسبت به سایر بانوان جامعه داشته باشند. خانواده نظامیان کمترین آمار طلاق و کمترین انحرافات را دارند، اما بازهم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهدای هوانیروز، اظهارکرد: اولین شهدای هوانیروز ارتش در 26 مرداد سال 1358 و در جریان آزادسازی پاوه به شهادت رسیدند که جا دارد یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.
برچسب ها: سیاسی ، دشمن
نام:
ایمیل:
* نظر: