bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است و همچنین وضعیت پیچیده‌ای در حوزه اشتغال داریم.
 سید ناصر موسوی عصر امروز در همایش تخصصی رفسنجان تدبیر، تلاش و توسعه اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است و همچنین وضعیت پیچیده‌ای در حوزه اشتغال داریم. 
 
وی بیان کرد: همه مردم ایران شاهد بحران در اقتصاد کشور هستند و شاهد حلقه‌های مفقوده‌ای در توسعه اقتصادی کشور هستیم. 
 
این مسؤول با اشاره به اهمیت دادن به اشتغال و کارآفرینی، تصریح کرد: این دو از نیازهای جامعه است و ما در مجلس برای بحث مالیاتی حدود 500 قانون دست و پاگیر را حذف کردیم که آماده ارائه به صحن علنی مجلس است. 
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: آمایش سرزمینی را جدی نگرفتیم و بسیاری از کارها به صورت جزیره‌ای و الگوبرداری از مناطق دیگر انجام شده است. 
 
وی تأکید کرد: اهمیت به بخش گردشگری را باید جدی گرفت، طرح‌هایی در این زمینه می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی مناطق نقش‌آفرین باشد. 
 
موسوی تصریح کرد: برای تسهیلات مالیاتی برای بخش معادن از تجارب کشورهای مختلف الگوبرداری کنیم. 
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد: در برنامه ششم توسعه تلاش داشتیم حضور کارآفرینان در فضای اقتصادی کشور نهادینه و از توسعه صادرات حمایت شود. 
 
وی عنوان کرد: اهمیت به صادرات غیر نفتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که اقتصادی برون‌گراست را در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می‌کنیم و دنبال تسهیل فضای کسب و کار هستیم. 
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برای صادرات موانع را بر خواهیم داشت.
برچسب ها: اقتصاد ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر: