bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: حضور مقتدر بسیج در تمامی عرصه‌‌ها سبب مصون ماندن انقلاب از ترفندها شده به‌گونه‌ای که حضور بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب، دشمن را ناامید کرده است.

سردارفتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش بسیجیان بوشهر با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه آموزش نقش مهم و تاثیرگذاری در توانمندی بسیجیان استان بوشهر داشته است، گفت: تیپ پیاده امام صادق(ع) که نقش مهمی در توانمندسازی بسیجیان داشته است جوانان با استعدادی درآن مشغول به فعالیت هستند که بسیجیانی با نشاط را آموزش داده است.

وی با بیان اینکه حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام سبب نا امیدی دشمنان شده افزود: تیپ پیاده امام صادق(ع) با سابقه اندک ولی فعالیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف انجام داده که اکنون بسیجیانی با اقتدار و توانایی بالا وارد عرصه هستند.

جمیری با اشاره به با بیان اینکه اقتدار بسیجیان سبب تودهنی خوردن استکبار در تمامی عرصه‌های گوناگون شده افزود: بسیجیان با حضور در عرصه‌های مختلف نظام دشمنان را نا امید کرده‌اند به‌گونه‌ای که آنان جرات وارد شدن به مرز و سرزمین اسلامی ایران ندارد و تصور مبارزه با بسیجیان در مخیله آنها نمی‌گنجد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه توان بسیجیان برگرفته از اعتقادات و دین مبین اسلام است افزود: امروز اگر دشمنان در مقابله با نظام ما نمی‌توانند اثرگذار باشند به سبب اقتدار بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ماموریت‌های بسیج خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی ماموریت‌های محوله موفق عمل کرده است و اکنون آماده اجرای ماموریت مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن و تهدیدات دشمنان داخلی و منافقان است.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: