bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
رئیس شورای مشورتی خلق اندونزی گفت: ما بر این اعتقاد هستیم که وحشی‌گری داعش اسلام را ویران کرده است و مسامحه‌ای با داعش و تروریسم هم نداریم.
ذواکیفلی حسن رئیس شورای مشورتی خلق اندونزی امروز دوشنبه (15 آذر 95) پس از دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از استقبال گرم رئیس مجلس از بنده و هیات همراه بسیار تشکل می‌کنیم.
وی افزود: ما معتقدیم ایران یک کشور پرنفوذی در منطقه است و ما می‌خواهیم که این کشور تلاش بیشتری برای پیدا کردن راه‌حل بحران منطقه‌ای داشته باشد. 

رئیس شورای مشورتی خلق اندونزی همچنین تصریح کرد: ما در دیداری که امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم درباره روابط تجاری دو کشور بحث و تبادل نظر کردیم. 
وی ادامه داد: اندونزی نیاز به دو میلیون بشکه نفت در روز و گاز زیاد و نخود دارد و ما نیاز داریم که این ارتباط بین اندونزی و ایران بیشتر شود. 
رئیس شورای مشورتی خلق اندونزی عنوان کرد: نکته مهم در این میان این است که ما موافقیم که مسجدالاقصی آزاد شود. همچنین حامی دفاع از مسلمانان میانمار هستیم و خواهانیم که از طریق پارلمان بین‌المللی یا پارلمان اسلامی و یا از طرف سازمان ملل این موضوع پیگیری شود. 
ذواکیفلی حسن در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روابط نزدیکی بین دولت و پارلمان اندونزی و ایران برقرار است و این راه‌حل بزرگی برای پیدا کردن بحران منطقه است. 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما هم موافقیم که وحشی‌گری داعش اسلام را ویران کرده است. لذا ما مسامحه‌ای درباره داعش و تروریست نداریم. 
برچسب ها: داعش ، اندونزی ، اسلام
نام:
ایمیل:
* نظر: