bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی تئاتر فجر در آمل شنبه شب با حضور اهالی فرهنگ و هنردوست آمل پس از سه روز اجرای تئاتر در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه غیرانتفاعی شمال به کار خود خاتمه داد.
نمایش «کابوس‌های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو» به کارگردانی رامین ریاضی از تبریز در سومین و آخرین شب از این جشنواره در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آمل اجرا شد.

پیش‌ازاین در شب اول نمایش «تنها سگ اول می‌داند چرا پارس می‌کند، مکبث» با کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از بندرعباس و در شب دوم نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب از تهران در مجتمع فرهنگی امام خمینی ره آمل اجراشد.

مازندران برای نخستین بار پس از ۳۴ دوره میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد که جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر امسال علاوه بر تهران در آمل، مشهد، تبریز، شیراز، بوشهر، اهواز و یزد برگزار می‌شود.

توهین آقای بازیگر به خبرنگاران و رسانه ها

آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی تئاتر فجر در آمل از حاشیه دور نماند و یک بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون زمانی که پشت تریبون قرار گرفت از احمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با خبرنگاران مصاحبه نکند.

این بازیگر عنوان کرد: آقای احمدی خبرنگاران را نمی‌شناسند اما هرلحظه مصاحبه انجام می‌دهند.

این بازیگر سرشناس به عنوان مهمان در آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی تئاتر فجر در آمل دعوت شده بود و قرار بود فقط برای تجلیل از برخی پیشکسوتان حوزه هنر و اهدای لوح به آنان در جایگاه حاضر شود و خبرنگاران حاضر در جلسه، پس از توهین آقای بازیگر به نشانه اعتراض سالن جلسه را ترک کردند.

قرار بود جشنواره استانی تئاتر فجر در روزهای ۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه در آمل برگزار شود که به دلیل ارتحال آیت اله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت به تعویق افتاد.
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، تئاتر
نام:
ایمیل:
* نظر: