bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
با اکران فیلم انزوا ؛
برای سومین بار در استان بوشهر اکران فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، دقایقی پیش برای سومین بار در استان بوشهر اکران فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ابوالقاسم پیر بداغی نماینده دبیرخانه جشنواره، مسئولین استانی، هنرمندان، اصحاب رسانه و عموم مردم آغاز شد .

رئیس اداره سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در ابتدا سال نو سینمای ایران را به سینماگران، هنرمندان و تمام کسانی که در این بخش فعالیت می کنند، تبریک می‌گویم.‏

عبدالرسول جمالی تصریح کرد: جشنواره فجر بزرگ ترین و مهم ترین رویداد سینمایی ایران است که هنرمندان و فیلم سازان  مطرح کشور آخرین ساخته های سینمایی خویش را  در این جشنواره ارائه می نمایند .

جمالی افزود: ١٦ عنوان فیلم از فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ١۴ تا ٢١ بهمن در سینمای شهید آوینی ( بهمنی – میدان رفاه ) به روی پرده می‌رود، و هر فیلم در دو سانس به نمایش درمی‌آید .

جمالی همچنین اضافه کرد: برای سومین بار شاهد آغاز جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر بودیم، سعی کردیم از تجربه دوسال قبلی جشنواره برای بهتر برگزار کردن این دوره استفاده کنیم و امیدوارم توانسته باشیم در این امر موفق عمل کرده باشیم.

جمالی در پایان از کلیه دستگاه ها، انجمن ها و موسسات که با اداره کل جهت برگزار کردن این جشنواره همکاری نمودند، تشکر کرد . 

گفتنی است در این جشنواره هنرمندان با حضور در کارگاه به نقد و بررسی در خصوص فیلم های اکران شده می پردازند .

یادآور می شود افرادی که موفق به خرید بلیط به صورت اینترنتی نشده اند می توانند در محل اکران فیلم های جشنواره از باجه فروش، بلیط را تهیه نمایند .
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، سینما ، جشنوره
نام:
ایمیل:
* نظر: