bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح «عیدانه کتاب» از 25 بهمن ماه در سراسر کشور آغاز شد. كتابفروشان مي‌توانند از تاريخ 25 بهمن ماه تا پايان روز 14 اسفند با مراجعه به سايت خانه كتاب به نشاني ketab.ir در طرح «عيدانه كتاب» ثبت نام كنند.
به گزارش روابط عمومي خانه كتاب، كتابفروشان مي‌توانند از تاريخ 25 بهمن ماه تا پايان روز 14 اسفند با مراجعه به سايت خانه كتاب به نشاني ketab.ir  در طرح «عيدانه كتاب» ثبت نام كنند.  

طرح «عيدانه كتاب» با شعار «امسال هم كتاب عيدي دهيم» بعد از طرح‌هاي «كتابفروشي به وسعت ايران»، «عيدانه كتاب»، «تابستانه كتاب» و «پاييزه كتاب» پنجمين گام در راستاي توجه به اعطاي يارانه كتاب از طريق كتابفروشي‌هاست.

طرح «عيدانه كتاب» از 15 اسفندماه تا 15فروردين ماه در كتابفروشي‌هاي عضو طرح اجرا مي‌شود و كتابفروشي‌هايي مي‌توانند در اين طرح شركت كنند كه داراي پروانه كسب با تاريخ معتبر باشند. همچنين كتب آموزشي، كمك آموزشي، ناياب، افست، فاقد شماره شابك و كتاب‌هايي كه در سايت خانه كتاب موجود نباشند، مشمول طرح مذكور نخواهند بود.

در اين طرح سقف تخفيف براي هر كتابفروشي حداقل ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال و سقف مجاز خريد براي هر خريدار حداكثر ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال است. خريدار مي‌تواند در چند نوبت و از چند كتابفروشي، كتاب‌هاي عمومي را با ۲۰ درصد تخفيف و كتاب‌هاي كودك و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفيف از كتابفروشي‌هاي عضو طرح «عيدانه كتاب» خريداري كند.

با توجه به مكانيزه بودن طرح، كتابفروشي‌ها مي‌بايست مجهز به رايانه بوده و دسترسي كامل به اينترنت داشته باشند و كتب فروخته شده مي‌بايست در سامانه مربوط در سايت ketab.ir ثبت شود. همچنين، ثبت مشخصات كتاب‌هاي فروخته شده مي‌بايست آنلاين و همزمان با فروش آن صورت گيرد.

لازم به ذكر است كه پوستر طرح «عيدانه كتاب» بايد تا پايان طرح در محل قابل رويت فضاي كتابفروشي نصب شود.  

كتابفروشي‌هاي متقاضي شركت در طرح «عيدانه كتاب»، بايد  نسبت به رعايت شرايط و ضوابط متعهد شوند و در صورت عدم رعايت ، خانه كتاب مي‌تواند نسبت به غيرفعال نمودن پنل كتابفروشي اقدام نمايد.

بر اساس اين گزارش، هر كدام از تخلفات زير موجب ثبت تخلف و اخطار در پنل كتابفروشي مي‌شود و غيرفعال شدن پنل و محروم شدن از ادامه طرح و حتي عدم مشاركت در طرح‌هاي بعدي خواهد شد. بنابراين كتابفروشان

بايد موارد زير را دعايت كنند:

۱. ثبت كتاب خارج از زمان خريد تخلف محسوب شده و موجب مسدود شدن درگاه كتابفروشي خواهد بود.

۲. كتابفروشي ملزم به ارايه اطلاعات واقعي خريداران اعم از نام و نام خانوادگي، كد ملي و شماره تلفن همراه بوده و در صورت ارايه ديتاي جعلي و ساختگي موجبات مسدود شدن درگاه خود را فراهم خواهد كرد.

4. امكان خريد بيش از دو نسخه از يك عنوان براي هرخريدار وجود ندارد.

5. عدم تطابق اطلاعات كتابها و فروش

6. تفاوت غير متعارف قيمت كتاب با قيمت درج شده در فاكتور كتابفروشي مجاز نيست.

7. عدم تطبيق تعداد كتابهاي فروخته شده با تعداد درج شده در فاكتور تخلف محسوب مي‌شود.

8. فروش محصولات غير از كتاب و ثبت اطلاعات كتاب در فاكتور مجاز نيست.

9. عدم ارائه تخفيف طرح به مشتري مجاز نيست.

10. فروش كتابهاي غير مشمول در طرح و ثبت عناوين ديگر در فاكتور خريدار تخلف محسوب مي‌شود.

خانه كتاب متعهد مي شود كه زيرساخت نرم افزاري و اطلاعات مورد نياز براي اجراي طرح را تهيه و توليد كند.  

همچنين با كتابفروشي‌ها حداكثر تا يك ماه بعد از پايان طرح، تسويه حساب مي شود

برچسب ها: فرهنگ ، کتاب ، عیدانه
نام:
ایمیل:
* نظر: