bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:
بامداد جنوب: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، جمعه‌شب در استان گستان، پیشنهاد کرد، از ظرفیت و توانمندی روسای جمهوری ادوار گذشته برای بهبود امور کشور استفاده شود و در این‌باره گفت: به‌عنوان مثال می‌توان از ظرفیت هاشمی برای تلطیف رابطه اعراب و ایران، از احمدی‌نژاد برای توسعه روابط با کشورهای امریکای لاتین و از رئیس دولت اصلاحات برای تقویت سیاست خارجی و ارتباط بهتر با غرب کمک گرفت.

مطهری با تاکید بر این‌که سیاست حذف رقیب کار اشتباهی است، گفت: هشت سال تلاش کردند، هاشمی را از صحنه خارج و حذف کنند اما نتوانستند و حتی اگر امروز هم بخواهیم گروه مخالف (دولت) را حذف کنیم، کار اشتباهی است.
این نماینده مجلس با بیان این‌که جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای نمونه‌ای از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید است، بیان کرد: البته بهتر است روحانی به موازات سیاست خارجی، در عرصه داخلی نیز تلاش بیشتری به خرج دهد و به‌عنوان مسوول اجرای قانون اساسی باید به نواقص و کاستی‌ها پایان دهد.

نماینده مردم تهران گفت: اگر چه عملکرد اقتصادی دولت تا اینجای کار قابل قبول بوده است اما مردم انتظارات بحق بیشتری دارند، در حوزه فرهنگی باید سبک زندگی اسلامی ترویج شود و نباید در برابر غرب دچار خودباختگی شویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات آتی مجلس در اسفند‌ماه سال جاری تصریح کرد: نیازمند مجلس قوی هستیم که نمایندگان آن خوش‌فکر و فاقد وابستگی گروهی باشند با حریت و آزادی به تقویت مجلس و حل مشکلات کشور کمک کنند.

برچسب ها: علی مطهری ، نماینده
نام:
ایمیل:
* نظر: