bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۷۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
بهنام صفوی خواننده پاپ صبح امروز چهارشنبه در برج میلاد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

بهنام صفوی که پس از پشت سر گذاشتن یک بیماری سخت و گذراندن دوره ی نقاهت، هم زمان با انجام مراحل تکمیلی درمان از جمله گذراندن دوره های شیمی درمانی و پرتو درمانی سر انجام در ۲۴شهریورماه طی یک نشست خبری در سالن کنفرانس مرکز همایش های برج میلاد برای پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران حاضر شد.

دراین نشست که به همت موسسه ی فرهنگی هنری اکسیر نوین به تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده برگزار می شد، میلاد لطیفی به همراه محمد ابراهیمی، غلامرضا صادقی، علی جدیدی و تعداد کثیری از خبرنگاران فعال در عرصه ی موسیقی صفوی را در راستای گفت و گویی مبنی بر برگزاری کنسرت ها و تهیه آلبوم همراهی کردند.

در آغاز صفوی از روند درمان و انجام مابقی مراحل تکمیلی بیماری خود صحبت کرد و افزود : از میزان بهبودی خود رضایت دارد.

صفوی در پاسخ به سوال خبرنگار ساز و قلم مبنی بر اتمام همکاری با رهبر ارکستر قبلی خود در آستانه ی رسیدن به کنسرت تهران بیان کرد:

این لغو همکاری به معنی قطع ارتباط دوستانه ما نبوده و صمیمانه از تمام زحمات مهدی فردی تشکر می کنم. به دلیل برخی سیاست های کاری این همکاری به اتمام رسیده و با گروه جدید به روی صحنه خواهم رفت.

وی هم چنین عنوان کرد سیر همدلی و همراهی تمامی دوستان همکاران و مردم در پروسه بیماری ام بسیار موثر بود و برای ادامه کار انگیزه استواری شد.

وی افزود تور کنسرت های شهرستان را که در حال حاضر به تهیه کنندگی اکسیر نوین نمی باشد و بعد از انتشار آلبوم از سر خواهم گرفت.

از برخی نکات حائز اهمیت عنوان شده در این نشست می توان به موارد زیر اشاره نمود.

انتشار آلبوم جدید بهنام صفوی به بعد از محرم و صفر موکول شده و آلبوم در حال طی مراحل پایانی ساخت و تهیه می باشد.

همچنین آهنگسازی بیش از نیمی از قطعات بر عهده خود صفوی بوده و در ساخت مابقی کارها از سایر آهنگسازان کشور استفاده شده است.

همین طور در کنار تشکر از هواداران اعلام شد که برنامه های ویژه ای برای کانون هواداران در نظر گرفته شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: