bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
جایزه بهترین فیلم به مروا رسید و کریم فائقیان کارگردان این فیلم جایزه ویژه بهترین فیلم را دریافت کرد.
بامداد24: 
رئیس حوزه هنری استان از موفقیت هنرمندان بوشهری در جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه هنری استان‌ها خبر داد و گفت: جایزه بهترین فیلم به مروا رسید و کریم فائقیان کارگردان این فیلم جایزه ویژه بهترین فیلم را دریافت کرد.

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هنرمندان بوشهری در حوزه‌های مختلف چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه هنری استان‌ها که در اصفهان برگزار شد، حضور یافته و موفق به کسب رتبه شدند.

وی بیان کرد: در این جشنواره 5500 اثر هنرهای تجسمی، 40 اثر آفرینش‌های ادبی، 130 اثر در حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری، 2500 اثر مطالعات فرهنگی و 90 اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای، خیابانی و کودک حضور داشتند.

رئیس حوزه هنری بوشهر درخصوص موفقیت‌های کسب‌شده بوشهر در حوزه‌های مذکور افزود: هنرمندان استان بوشهر موفق شدند با 10 اثر تجسمی، 3 اثر هنرهای تصویری، یک اثر مطالعات فرهنگی،  یک اثر موسیقی، 2 اثر آفرینش‌های ادبی و همچنین محصولات فرهنگی به بخش مسابقه و داوری آثار راه یابند.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: در شب اختتامیه جشنواره و با رأی هیئت‌داوران، در حوزه فیلم جایزه برتر و تندیس برترین کارگردانی به کریم فائقیان، کارگردان فیلم داستانی مروا تقدیم شد و همچنین در بخش فیلم مستند نیز عنوان دوم جشنواره به فیلم مستند بی‌بی مریم به کارگردانی زینب عربی تعلق گرفت.

سیدزاده تصریح کرد: حوزه هنری استان در حوزه محصولات فرهنگی مقام دوم جشنواره را کسب کرد و در شب اختتامیه دو هنرمند بوشهری به نام‌های کمیل ایزدجو و زهرا دیویجی در بخش شب‌شعر و شب خاطره و داستان آثار خود را به نمایش گذاشتند.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: