bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز آمادگی نیروهای مسلح، درهمه عرصه های زمینی، هوایی و دریایی در مرحله ای است که توان پاسخگویی به هر تهدیدی را در هر نقطه ای دارند.
 امیر سرتیب محمدحسن باقری شنبه شب درگردهمایی بسیحیان بخش سعدآباد استان بوشهر در روستای نظرآقا افزود: به برکت تلاش و مجاهدت های رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از هر زمانی آماده تر هستند.

وی اضافه کرد: نقطه قوت نیروهای مسلح ما رهبر معظم انقلاب فرماندهی معظم کل قواست.
سرتیپ باقری بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با یک اشاره فرماندهی معظم کل قوا حاضرند در هر نقطه ای و درهر زمانی ماموریتشان را در برابر هر تهدیدی به نحو احسن انجام دهند و این از نقاط قوت نیروهای مسلح ماست که از عاشورا درس گرفته اند.
وی اضافه کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در دنیا دارای یک مفهوم شناخته شده ومرزهای دنیا را در نوریده است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور ادامه داد: عاشورا یک روز نیست بلکه درازای همه تاریخ بشر است، زیرا هرجا جبهه حق در برابر باطل قرار گرفت آنجا عاشورا و هر جا که پاسخ به ندای حسین باشد، آنجا کربلاست.
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شیطان بزرگ آمریکا و وابستگاتش همه داشته هایشان را بسیج کردند که جلوی بیداری اسلامی را بگیرند و امرزو داعشی ها می خواهند با حمایت استکبار چهره اسلام را در عالم زشت نشان دهند که خیالی باطل است.
باقری اظهارکرد: قدر ولایت را بدانیم که این نقطه قوت ماست زیرا راز ماندگاری نهضت عاشورا در اتصالش به خدا و ولایتمدرای بود.

وی افزود: امروز دشمنان ما بیکار ننشسته اند و ما نیز باید بصیرت ومعرفت و در کنارش امام شناسی و دشمن شناسی خودمان را برای مقابله با تهدیدهای دشمنان انقلاب و اسلام آماده کنیم.
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: راز موفقیت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس رهبری امام و پیروی از قیام عاشورا بود.
باقری اضافه کرد: بسیج مدرسه انسان سازی انقلاب است و یکی از مسئولیت هایش تامین کادر انقلاب و پیروان امام است.
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان در این آیین گفت: امروز بسیجیان با بصیرتی که نسبت به نقشه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دارند، باعث یاس و نابودی تمام نقشه ها و برنامه های آنها شده است.
سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: بسیجیان با بصیرت حسینی و عاشورایی و با پیروی و رهروی از مقام عظمای ولایت همچنان رهرو راه امام و شهدا هستند.

برچسب ها: نیروی ، مسلح ، باقری
نام:
ایمیل:
* نظر: