bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته کتاب امسال برنامه های متنوعی از جمله جشن کتاب در بوشهر برگزار می شود.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از حمیده ماحوزی افزود: در این جشن که شماری از مسئولان فرهنگی، استادان دانشگاه، ناشران و نویسندگان برتر استان شرکت خواهند داشت، پس از اجرای سخنرانی و برنامه های خاص یکهزار جلد کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عموم مردم اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب که از ٢٤ تا ٣٠ آذر از دیگر برنامه های هفته کتاب امسال است که امیدواریم با دعوت از ناشران برتر و برگزاری برنامه های فرهنگی این نمایشگاه پربار تر از سال گذشته اجرا شود.

ماحوزی اضافه کرد: از دیگر برنامه های هفته کتاب نواختن زنگ مطالعه در مدارس با همکاری آموزش و پرورش و اهدای کتاب و بسته های فرهنگی به مادرانی که تازه زایمان داشته اند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی است.
وی هدف اصلی از اجرای برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، ترویج فرهنگ مطالعه در استان است و این مستلزم همفکری و همکاری همه دستگاه ها ی فرهنگی و اجرایی استان است.
برچسب ها: کتاب ، جشن ، بوشهر ، فرهنگ
نام:
ایمیل:
* نظر: