bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
تیم مذاکره کننده ایران غرب را از زیاده خواهی مایوس کرده است
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ایران اسلامی با پشتوانه ملت و حمایت مقام معظم رهبری تاکنون توانسته آمریکایی ها و اروپایی ها را از زیاده خواهی مایوس و ناامیدی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس:تیم مذاکره کننده ایران غرب را از زیاده خواهی مایوس کرده است
، حجت الاسلام موسی احمدی روز چهارشنبه در جلسه سالانه مجمع بسیج شهرستان دیر با موضوع مذاکرات هسته ای افزود:ملت با انجام مذاکرات هسته ای مخالف نیست بلکه این مذاکرات یکی از ابزارهای قوی برای شکست دشمن و خلا سلاح کردن اوست.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با زیادی خواهی آمریکایی ها در این مذاکرات گفت: آمریکایی ها بیشتر از ما به انجام مذاکره نیاز دارند.

وی اظهارکرد: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی با 1+5 فقط در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و در مسائل هسته ای مذاکره می کند اما دشمن در تلاش است که روند مذاکرات را به جاهای دیگری همچون حقوق بشر، تروریست و فن آوری نظامی سوق دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران اسلامی با دارابودن رهبری آگاه و هوشیار و مردمی مومن و معتقد با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست و نمی گذارد ذره ای از حقوق مسلم مردم ضایع شود.

وی همچنین گفت: وجود فن آوری هسته ای برای رشد زندگی و حیات جامعه یکی از ملزومات هرکشور است.

حجت الاسلام احمدی افزود: احداث نیروگاه اتمی برای تولید آب، برق، پزشکی، کشاورزی و تکنیک هایی برای رشد زندگی و حیات در گرو برخورداری از دانش هسته ای است.

وی همچنین گفت: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بویژه غواصان شهید با نثار جان خود نظام اسلامی را بیمه کردند و اکنون با عطرافشانی بار دیگر حیات را به کالبد جامعه دمیدند و هرکجا که گاهی احساس سستی و یاس شود، شهدا به سراغ جامعه می آیند و حرکت و شوری ایجاد می کنن
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: