bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
روز گذشته هیات تحریریه روزنامه بامداد جنوب میزبان مدیرکل آموزش و پرورش استان و همراهانش بود.

بامدادجنوب: روز گذشته هیات تحریریه روزنامه بامداد جنوب میزبان مدیرکل آموزش و پرورش استان و همراهانش بود. دیداری که در میان مشغله‌های کاری دو طرف زیاد جابجا شد، اما تیم آموزشی استان با روحیه خوب روز گذشته به دیدار روزنامه‌نگاران جوان بامدادی آمدند تا از نزدیک با کار آنها آشنا شوند. 

ناصر کرمی را در این دیدار مجید اجرایی و حسن قلندی از دوستان خوب اهل ادب همراهی می‌کردند. کرمی در این دیدار پس از بازدید از سرویس‌های خبری روزنامه و پیگیری روند خبرگیری، ویرایش آن و هم‌چنین چگونگی چاپ روزنامه با آرزوی موففقیت برای دست‌اندرکاران گفت: رسانه می‌تواند پل ارتباطی میان مسوولان و مردم باشد ما نیز با علم به این موضوع همواره سعی کرده‌یم ارتباطمان را با رسانه‌ها حفظ کرده و از نظرات و انتقادات آنان استفاده کنیم.
کرمی با بیان این‌که رسانه‌ها باید گوش و چشم مسوولان در جامعه باشند و بدون هیچ نگرانی آنجایی که انتقاد وارد است با نقدی دلسوزانه ما را راهنمایی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته به مردم استان خدمت کنیم، گفت: میتوانیم با کمک رسانه‌ها و مطبوعات فرهنگ مطالعه در مدارس و خانواده‌ها بالا ببریم.

وی تصریح کرد: حضور رسانه‌ها در جامعه به معنای گام برداشتن به‌سوی توسعه و جامعه معدنی محسوب می‌شود چرا‌که در عصر امروز هیچ‌ چیز ار هیچ کس پنهان نمی‌ماند و زمانی که ما ارتباطمان را با رسانه‌ها حفظ کنیم یعنی چیزی برای پنهان کردن نخواهیم داشت. امیدوارم دیگر مدیران و مسوولان نیز با این اندیشه که در یک اتاق شیشه‌ای خدمت می‌کنند بیش از گذشته مسیر توسعه را طی کنند.
سردبیر روزنامه بامداد جنوب نیز با معرفی سرویس‌های خبری این روزنامه و همچنین روند تهیه خبر از مراحل اولیه تا چاپ، با آرزوی موفقیت برای مدیرکل سازمان آموزش و پرورش گفت: بدون شک رسانه نیز تمام سعی‌اش بر این است که با اعتقادات دلسوزانه همراه و همگام با مدیران در مسیر توسعه این استان گام بردارد.

کریم جعفری با روزنامه بامداد جنوب را روزنامه مردم، حامی دولت و توسعه استان برشمرد و تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که در خدمت سیستمی باشیم که فرزندان ما را آموزش می‌دهند. رابطه رسانه با مدیران یک ارتباط دوجانبه است که امیدواریم مسوولان با درک درست از آن، از این پل ارتباطی به شکل قابل قبول استفاده کنند. 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: