bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به عدم ثبت نام خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت که 28 سال سابقه نمایندگی را کافی می‌داند.
 محمدرضا باهنر طی سخنانی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: این بار من خیالم راحت است که اصولگرایان برنده انتخابات هستند و به همین دلیل ضرورتی ندارد من حضور داشته باشم اما اگر احساس می‌کردم اصولگرایان در خطر هستند حتما به صحنه می‌آمدم.

وی افزود: در همین مجلس کسانی هستند که اگر نایب رییس شوند مثل من یا بهتر از من می‌توانند کار کنند. این به این معناست که اگرچه ما در نظام ریزش‌هایی داشتیم اما رویش‌هایی هم داشته‌ایم.

باهنر با بیان اینکه سال 82 بازنشسته وزارت مسکن شده، ادامه داد: البته ما برای خودمان دوران بازنشستگی قائل نیستیم و به دنبال اجرای اهداف نظام هستیم که توسط رهبری ترسیم می شود و خود را متعهد می‌دانیم که هر قدمی لازم است برداریم. بعضی دوستان می گفتند اگر من کاندیدا نباشم کمتر در ستادهای انتخاباتی شرکت می‌کنم اما ان‌شاالله خیلی پر انرژی در ستادها حضور خواهم داشت.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه اصولگرایان در این دوره حتما برنده انتخابات خواهند بود تصریح کرد: اصولگرایان در این دوره حتما انتخابات را می‌برند و مجلس دهم مجلس جدی اصولگرایی خواهد بود البته ممکن است اصلاح طلبان تعدادشان بیشتر شود و اقلیت قدرتمندتری شوند اما مهم این است که نمی‌توانند اکثریت باشند.
برچسب ها: سیاسی ، باهنر ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر: