bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۴
سالار عقیلی می‌گوید جشنواره موسیقی فجر امسال رویکرد مناسبت‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارد.
سالار عقیلی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: تور کنسرت‌های سالار من با همراهی گروه "سور" در اروپا طی ماه‌های دی و بهمن ماه در شهرهای اروپایی برگزار خواهد شد. 

این خوانند ادامه داد: شانزدهم ژانویه: روتردام – هلند، هفدهم ژانویه: دوسلدورف – آلمان، بیست و سوم ژانویه: لندن – انگلستان، بیست و چهارم ژانویه: منچستر – انگلستان یعنی روزهای 26 و 27 دی و 3 و 4 بهمن ماه را شامل خواهد شد. تهیه کنندگی این کنسرت‌ها بر عهده رضا شیرازی است.

عقیلی افزود: مجید مولانیا: آهنگساز و نوازنده تار، جمشید صفرزاده: سنتور، حمید قنبری: تنبک، صابر سوری: عود، بهزاد حسن زاده: کمانچه، امین دادوری: دف، علیرضا دریایی: کمانچه هم اعضای گروه "سور" را تشکیل می‌دهند.

این خواننده همچنین در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر روز 23 بهمن ماه سال جاری ساعت 21 در تالار وحدت بهمراه گروه وزیری به روی صحنه خواهد رفت.

خواننده قطعه "وطنم" پیش از این درباره رویکرد جشنواره امسال گفته بود: جشنواره امسال رویکرد مناسبت‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشته و از کیفیت بالاتری برخوردار است. کما اینکه این مسئله را در آیین رونمایی نیز می‌شد مشاهده کرد که برای اولین بار چند ماه قبل از برگزاری جشنواره انجام شد و مردم و جامعه‌ی موسیقی نیز از آن استقبال بسیاری کردند. به اعتقاد من تمامی این‌ها ناشی از توانایی و مدیریت خوب جشنواره است و امیدوارم همگی با هم بتوانیم جشنواره‌ای به مراتب بهتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

او با بیان این مطلب که در سال 83 همراه با استاد محمد موسوی یک بار در جشنواره حضور داشته است و علاوه بر آن یک بار نیز همراه با گروه راز و نیاز در جشنواره حاضر شده است، گفت:‌ از زمانی به بعد جشنواره موسیقی بسیار افول کرد و از آنجا که کیفیت لازم را نداشت، هیچ هنرمند شناخته‌شده‌ای در آن حضور پیدا نمی‌‌کرد و به همین خاطر بیش از گذشته افول کرد؛ اما حالا این تابو با دعوت دوستان جشنواره و گروه وزیری به سرپرستی کیوان ساکت شکسته شد و من این افتخار را دارم که می‌توانم با گروه وزیری کنسرتی را در چارچوب جشنواره موسیقی فجر اجرا کنم.

او همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: جشنواره موسیقی و فیلم فجر مکمل هم هستند و خوشبختانه این حس مکمل بودن در این دوره از جشنواره احساس می‌شود. اتفاقاً دلایل شرکت من هم دقیقاً بر همین مبناست چون فکر می‌کنم جشنواره امسال حرفی برای گفتن دارد. به هر حال امیدوارم بتوانم در اجرای جشنواره، برنامه خوبی را به مخاطبان ارائه دهم.
برچسب ها: هنر ، موسیقی ، عقیلی
نام:
ایمیل:
* نظر: