bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
جانشین ستاد انتخابات استان گفت: دو نامزد بوشهری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خود را درون و برون استانی تغییر دادند.
یک نامزد از حوزه انتخابیه تهران، ری ، اسلامشهر و شمیرانات و دیگری نیز از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم محل حوزه انتخابیه خود را به دشتستان تغییر داده اند.
وی یادآورشد:نامزدی که از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات به حوزه انتخابیه دشتستان تغییر یافته است نیازمند تائید صلاحیت مجدد در هیات اجرایی حوزه انتخابیه جدید و هیات مرکزی نظارت است.
جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: در صورت تائید صلاحیت نامزد یادشده در هیات مرکزی نظارت و شورای نگهبان شمار نامزدهای حوزه انتخابیه دشتستان از 12نفر به 13 نفر افزایش می یابد.

موسوی با بیان اینکه هم اینک 53 نامزد در حوزه های انتخابیه چهارگانه استان بوشهر تائید صلاحیت شده اند گفت: همچنین شمار نامزدهای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 20 نفر، کنگان ، دیر، جم و عسلویه 12نفر و دشتی و تنگستان نیز 9 نفر است.
وی یادآورشد: با تغییرحوزه انتخابیه غلامرضا فیاضی از تهران به بوشهر شرایط برگزاری انتخابات رقابتی مجلس خبرگان رهبری نیز در این استان فراهم شده است.
این مقام مسئول گفت:غلامرضا فیاضی ساکن قم جزو نامزدهای تایید شده در حوزه انتخابیه تهران است که در زمان حاضر حوزه انتخابیه خود را از تهران به بوشهر تغییر داده است.
وی یادآورشد: پیش از این فقط صلاحیت سید هاشم حسینی بوشهری برای نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر تایید شده بود.
موسوی گفت:از مجموع یک میلیون و 32هزارو 949 نفر جمعیت استان بوشهر بیش از 691 هزار نفر واجد شرایط برای رای دادن در هفتم اسفندماه هستند.
وی افزود: 695 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان بوشهر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درنظر گرفته شده است.
استان بوشهر یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و چهار کرسی نمایندگی نیز در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: