bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
بامدادجنوب: انتخابات تا یک هفته دیگر برگزار می‌شود و از فردا تبلیغات کاندایدهای تاییدصلاحیت شده شروع می‌شود. در این میان رایزنی‌ها برای یارگیری از کاندیداها به ‌شدت ادامه دارد و در طول روزهای گذشته شاهد برگزاری نشست‌های فشرده‌ای میان گروه‌های مختلف سیاسی برای حمایت از یک کاندیدا بوده‌ایم.
در حالی که به‌نظر می‌رسد هنوز تکلیف بسیاری از جریان‌ها برای حمایت از فرد خاصی روشن نیست، بامدادجنوب اطلاع یافت که جبهه مردمی اصلاحات از کاندیداتوری سیدعبدالکریم موسوی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم حمایت می‌کند. حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیر این جبهه در گفت‌وگو با بامدادجنوب ضمن اعلام حمایت خود از سیدعبدالکریم موسوی تاکید کرد که اننظار دارد کاندیدهای حاضر در انتخابات بتوانند برای حضور در مجلس از همه ابزارهای قانونی و اخلاقی استفاده کنند، ابزارهایی که می‌تواند نویدبخش انتخاباتی پوشور، مردمی و حماسی باشد بهره بگیرند.

در این میان البته آنچه مشخص است، هنوز تکلیف بسیاری برای اعلام موضع در این مورد مشخص نیست. گفته می‌شود این جبهه نامزدهای مورد حمایت خود در دو حوزه دیگر را هم مشخص کرده است که ظرف امروز تا فردا آن را اعلام می‌کند. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد که باید دید دیگر احزاب از کدام یک از داوطلبان حمایت خواهند کرد. سیدعبدالکریم موسوی در حالی وارد گود این دوره از انتخابات شده است که با توجه به شرایط موجود، بیشترین شانس را برای گرفتن حمایت جریان‌های منتسب به اصلاحات دارد و رقبای او نیز تلاش دارند خود را به این طیف نردیک کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: